تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820277864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت‌هاي سريالي 2 برادر با نشان پليس!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سرقت‌هاي سريالي 2 برادر با نشان پليس!
دو برادر از طايفه فيوج كه در پوشش مأمور مبارزه با مواد مخدر از مردم سرقت مي‌كردند، دوباره دستگير شدند.
به گزارش خبرنگار ما، فروردين امسال مردي به كلانتري 170 كهريزك رفت و در شكايتي به مأموران گفت: با خودرو شخصي‌ام از بهشت زهرا به سمت خانه‌ام مي‌رفتم كه يك پژو 405 با دو سرنشين كه يكي از آنها لباس نظامي تنش بود به من دستور ايست داد. من به تصور اينكه مأمور هستند در حاشيه جاده ايستادم. مردي كه لباس نظامي به تن داشت از ماشين پياده شد و خودش را مأمور مبارزه با مواد مخدر معرفي كرد و گفت گزارش شده كه در ماشين من مقداري مواد جاساز شده است.
به اين بهانه مرا پياده كرد و پس از بازرسي بدني و گرفتن سوئيچ، داخل خودرو را بررسي كرد و بدون اينكه موادي كشف كند خداحافظي كرد و رفت. وقتي سوار ماشين شدم خواستم مدارك را داخل داشبورد بگذارم كه متوجه شدم يك ميليون و 100 هزار تومان وجه نقدي كه داخل داشبورد گذاشته بودم، نيست.  پس از طرح اين شكايت، به دستور شعبه سوم بازپرسي دادسراي ناحيه 34 تهران پرونده با موضوع سرقت در پوشش مأمور براي رسيدگي در اختيار اداره پنجم پليس آگاهي قرار گرفت.
همزمان با آغاز رسيدگي به پرونده كارآگاهان با شكايات مشابه ديگري اما اين بار با خودرو سمند نوك‌مدادي و پژو پارس سفيد مواجه شدند.
در تمام اين سرقت‌ها مالباختگان اعلام كرده بودند كه دو سارق در حالي كه يك نفر از آنها لباس نظامي به تن داشته تحت عنوان مأمور مبارزه با مواد مخدر خودرو آنها را بازرسي كرده و پس از سرقت پول يا اموال با‌ارزش آنها متواري شده‌اند.
يكي از اين مالباختگان در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: پياده از مجيدآباد كهريزك رد مي‌شدم كه يك پرايد سفيد با دو‌‌ سرنشين كه يكي از آنها لباس پليس تنش بود جلويم را گرفتند و پس از بازرسي بدني تمام مدارك و 700 هزار تومان پولي را كه همراهم بود بدون اينكه متوجه شوم برداشتند و رفتند.
با توجه به شگرد سرقت‌ها كه شباهت زيادي به سرقت‌هاي مجرمان طايفه فيوج داشت، كارآگاهان با مراجعه به بانك اطلاعات مجرمان سابقه‌دار طايفه فيوج، دو برادر به نام‌هاي هوشنگ - 48 ساله و مرتضي - 40 ساله را كه بارها به جرم سرقت در پوشش مأمور دستگير شده بودند، شناسايي كردند كه از سوي مالباختگان نيز شناسايي شدند.
بدين ترتيب مخفيگاه متهمان در منطقه شاهين‌ويلاي كرج شناسايي شد و كارآگاهان موفق شدند هر دو آنها را دستگير كنند.
در بازرسي از مخفيگاه متهمان علاوه بر كشف مقدار زيادي وجه نقد، طلا و جواهرات مسروقه، يك قبضه اسلحه كمري به همراه چند عدد فشنگ جنگي و همچنين چند گذرنامه جعلي نيز كشف شد.
متهمان در جريان بازجويي‌ها به دهها فقره سرقت‌هاي تحت پوشش مأمور و دهها فقره كف‌زني در محدوده مراكز تجاري به ويژه در نزديكي بانك‌ها و صرافي‌ها اعتراف كردند.
آنها درباره گذرنامه‌هاي جعلي هم اقرار كردند اين گذرنامه‌ها به هويت افراد غيرايراني و از طريق يكي از همدستانشان در كشور تركيه جعل و برايشان ارسال شده كه آنها با استفاده از اين گذرنامه‌ها به كشورهاي مختلف مي‌رفتند و تحت عنوان توريست و گردشگر به شيوه كف‌زني سرقت مي‌كردند.
سرهنگ كارآگاه محمد اشراقي، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي پايتخت با اشاره به سوابق متهمان در ارتكاب جرائم مختلف و دهها فقره سرقت به شيوه كف‌زني و سرقت‌هاي تحت پوشش مأمور از دستور انتشار بدون پوشش تصاوير هر دو متهم خبر داد و گفت: مالباختگاني كه موفق به شناسايي هويت متهمان شده‌اند براي پيگيري شكايات خود به اداره پنجم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن