تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819130978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهر نیر کمبود بودجه و مکان فرهنگی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهر نیر کمبود بودجه و مکان فرهنگی دارد اردبیل - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر نیر گفت: این شهر کمبود بودجه و مکان فرهنگی دارد.


ارسلان ندیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، کمبود اعتبارات فرهنگی را عامل توسعه نیافتگی این شهرستان دانست و خواستار تخصیص بودجه بیشتری برای فعالیت های فرهنگی به این شهرستان شد.
وی به اهدای یک قطعه زمین توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری برای احداث کتابخانه عمومی اشاره کرد و گفت: این زمین به مساحت 400 متر مربع در کوچه شهید ثروتی واقع در جنب شهرداری نیر قرار دارد.
وی اظهار کرد: اهالی شهر نیر در مقایسه با سایر شهرهای استان از کمبود مکان فرهنگی بیشتر در مضیقه هستند و با احداث این کتابخانه عمومی گام بلندی به سمت افزایش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برداشته خواهد شد.
اکبر صمدی فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به اهمیت احداث کتابخانه مرکزی در نیر و کورائیم از احداث کتابخانه در زمین اهدایی شورای اسلامی شهر نیر خبر داد.
شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
7116/594/530


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن