تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815555557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین مشعل گاز شهری بافق روشن شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین مشعل گاز شهری بافق روشن شد یزد - ایرنا - نخستین مشعل گاز شهری بافق مقابل مسجد حضرت جواد الائمه این شهر روشن شد.


مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در حاشیه افتتاح فاز اول پروژه گاز رسانی به بافق شنبه شب در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این پروژه با 63 کیلو متر لوله گذاری امروز به بهره برداری رسید.
"منوچهر فلاح" افزود: در این فاز یک ایستگاه TBS نصب شده که با ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت، گاز مصرفی سه هزار خانوار را تامین خواهد کرد.
وی اظهار کرد: برای اجرای فاز اول پروژه گاز رسانی به بافق 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی گاز، تامین و پرداخت شده است.
فلاح، از پیشرفت 65 درصدی مرحله دوم این پروژه نیز خبر داد و افزود: فاز دوم با مساحت 95 کیلو متر لوله گذاراری در حال اجرااست.
این مسوول با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام می رسد، خاطر نشان کرد: در این مرحله نیز یک ایستگاه CGS به ظرفیت 200 هزار متر مکعب و یک ایستگاه TBS با ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت و همچنین یک ایستگاه حفاظت از رنگ نصب می شود.
وی، هزینه اجرای این مرحله از گاز رسانی را 100 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با راه اندازی فاز دوم این پروژه افزون بر 3.5 هزار خانوار بافقی از نعمت گاز بهره مند می شوند.
فلاح، همچنین از بر گزاری مناقصه برای اجرای مرحله پایانی پروژه گاز شهری بافق خبر داد و اظهار کرد: در مرحله سوم 100 کیلو متر شبکه داخلی انجام و 2 ایستگاه TBS با ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت نصب می شود و حدود چهار هزار خانوار از گاز شهری برخوردار خواهند شد.
این مسوول، هزینه اجرای مرحله سوم این پروژه را 40 میلیارد ریال عنوان و خاطر نشان کرد: اعتبار مورد نیاز تامین شده و پس از انتخاب پیمانکار فعالیت گاز رسانی این مرحله را نیز آغاز خواهیم کرد.
فلاح با اشاره به اینکه در سه مرحله گاز رسانی شهر بافق در مجموع 6 هزار علمک نصب می شود، یاد آور شد: تا پایان امسال دوهزار از این علمک ها نصب و را ه اندازی خواهدشد.
وی، به خط انتقال گاز از یزد به بافق هم اشاره کرد و افزود: یکصد کیلو متر از این مسیر را با لوله هایی به قطر 24 اینچ اجرا و گاز را به این شهر منتقل کرده ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد اضافه کرد: خط انتقال گاز به بافق با اعتباری معادل 500 میلیارد ریال به اجرا در آمد.
گزارش خبرنگار ایرنا حاکی است، عملیات اجرایی این طرح در سال 90 آغاز شد و امروز مردم بافق پس از سال ها انتظار ، در شب میلاد حضرت امام موسی کاظم (ع) مراسم افتتاح فاز اول آن را جشن گرفتند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری یزد قرار دارد.ک3
616/7543


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن