تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802578863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: سیستان و بلوچستان از نظر خدمات رسانی دولت به مردم پرهزینه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار: سیستان و بلوچستان از نظر خدمات رسانی دولت به مردم پرهزینه است زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان از نظر وسعت پهناورترین و از نظر خدمات رسانی دولت به مردم پرهزینه ترین استان کشور است


سیستان و بلوچستان با دو میلیون و 700هزار نفر جمعیت و 187هزار کیلومتر مربع وسعت، 19شهرستان و 37شهر دارد و فاصله شمال به جنوب استان یک هزار کیلومتر است.
به گزارش ایرنا، علی اوسط هاشمی روزشنبه در سفر به شهرستانهای فنوج و بخش لاشار شهرستان نیکشهر در جنوب استان در دیدار با مردم و با اشاره به بالا بودن هزینه خدمات رسانی دولت به جامعه اظهار کرد: بطور مثال طول راههای یک شهرستان این استان به اندازه طول راههای شهرستانهای یک استان دیگر در سطح کشور است.
وی گفت: نبود زیرساختها و توسعه نیافتگی استان کار زیادی را می طلبد، باید با تلاش همه مسوولان و همراهی مردم استان را به جایگاه واقعی خود در سطح ملی برسانیم .
وی افزود: با نگاه بلند می توان استان راهبردی سیستان و بلوچستان را به توسعه پایدار و همه جانبه رساند.
این استان با داشتن یکهزار و 560 کیلومتر مرز دریایی، خاکی و رودخانه ای در همسایگی افغانستان و پاکستان واقع است.
وی با بیان اینکه انسان سالم و پویا توسعه می آورد، بیان کرد: توسعه بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست و تحقق توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بر توسعه روابط اقوام مختلف بستگی دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: به حول قوه الهی اعتبار تخصیص یافته به شهرستان های استان نسبت به سال گذشته رشد خوبی دارد که تاکنون 83 درصد اعتبار استانی تخصیص پیدا کرده است.
همچنین فرماندار فنوج گفت: این شهرستان با 52 هزار نفر جمعیت مشکل زیادی دارد که نیاز است برای رشد و توسعه منطقه اعتبار لازم اختصاص یابد.
ضیاءالحق هاشم زهی افزود: در سال جاری اعتبار خوبی برای عمران و آبادانی این شهرستان تازه تاسیس اختصاص پیدا کرد، امیدواریم بسیاری از مشکل در حوزه های مختلف رفع شود.
وی خواستار تکمیل خدمات درمان بستر 10 تختخوابی، راه فنوج به تنگ سرحه، تامین آب شرب برای دو هزار و 100مشترک فنوجی، روکش و آسفالت 183 کیلومتر راه فرعی درجه دو، انتقال آب از جلگه چاه هاشم برای آبرسانی به روستاهای فنوج و توجه به کمبود فضای آموزشی، ورزشی و توسعه بخش کشاورزی شد.
استاندار سیستان و بلوچستان همچنین از قطعه سه راه آهن چابهار- نیکشهر- ایرانشهر بازدید کرد و گفت: در حوزه شهرستان نیکشهر از اردیبهشت ماه سال جاری عملیات زیرسازی راه آهن آغاز شده و پیشرفت خوبی دارد.
هاشمی ادامه داد: تاکنون یکهزار و 190 میلیارد ریال به حساب پیمانکار پروه راه آهن واریز شده است.
فرماندار نیکشهر هم در حاشیه بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح های نیمه تمام عمرانی این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: طرحهای خوبی پیشنهاد شد و قرار است بزودی پیگیری های لازم صورت گیرد .
صاحب گل صالحی از جمله این طرحها را تسریع در راه اندازی بنیاد ایرانشناسی ، اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار برای سیل بند حفاظتی شهر اسپکه، تسریع در افتتاح ورزشگاه دو هزار نفری، اختصاص 25 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی و راه اندازی دبیرستان شبانه روزی دخترانه در مرکز بخش لاشار و ... عنوان کرد.
هاشمی همچنین از خانواده شهید "سبیل اخلاقی" به عنوان جوان ترین شهید دفاع مقدس در استان با لوح سپاس قدردانی کرد.
با حضور استاندار سیستان و بلوچستان روزشنبه با شش هزار و 130میلیارد ریال اعتبار شبکه دیجیتال تلویزیونی فنوج و پست برق 230کیلولت شهر اسپکه شهرستان نیکشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.
7306/2047/


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن