تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816857444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به تیم هایی که حرفی برای گفتن در جویبار نداشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کشتی آزاد جام باشگاه های جهان، نگاهی به تیم هایی که حرفی برای گفتن در جویبار نداشتند تهران - ایرنا - نخستین دوره کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در حالی روز جمعه در شهر جویبار خاتمه یافت که تعدادی از تیم های شرکت کننده از نظر فنی حرفی برای گفتن نداشتند و به نوعی حضور آنان دراین رقابتها سفری تفریحی به جویبار بود .


به گزارش خبرنگار ایرنا، حضور تیم ها و کشورهایی که به هیچ عنوان در رشته کشتی فعالیتی ندارند و در میان مدعیان جهان حرفی برای گفتن ندارند سبب شد که سطح فنی جام باشگاههای کشتی آزاد جهان به شدت کاهش یابد.
تیم هایی همچون بنگلادش، باشگاه ملی افغانستان، ارتش عربی سوریه و منتخب باشگاههای کشور آفریقایی و بروندی هچ جذابیتی از نظر کشتی برای کارشناسان و تماشاگران کشتی بلد ایرانی نداشتند و شاید بتوان گفت تنها هدف اتحادیه جهانی کشتی از حضور این تیم ها در مسابقات همان توسعه این رشته در سراسر جهان بوده است از این رو این تیم ها به ایران سفر کردند تا از تجربیات کشتی گیران کشورمان برای توسعه این رشته استفاده کنند.
در یکی از کشتی ها مهدی تقوی در وزن 70 کیلوگرم وقتی با نماینده کشور بروندی روبرو شد، نماینده این کشور آفریقایی که به نظر می رسید سررشته ای از کشتی ندارد درحالی در برابر دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان قرار گرفت که حتی فنون ابتدایی کشتی را هم بلد نبود . این امر سبب شد تقوی هم نتواند جلوی خنده خودش را بگیرد . در پایان این کشتی بعد از آن که تقوی حریف خود رابه راحتی ضربه فنی کرد ، او را مورد نوازش قرار داد.
اما سایر تیم های شرکت کننده مانند اورگو قرقیزستان، ارتش مغولستان، تایتان مرکوری آمریکا، اتحادیه کشتی چین و به خصوص تیم های ایرانی مانند بیمه رازی شهدای جویبار، شورای اسلامی شهر کرج، گاز مازندران و کفایتی خراسان کیفیت قابل قبول تری نسبت به سایر تیم ها داشتند و حضور این تیم ها سبب شد تا برخی کشتی گیران مانند مهدی تقوی آشتی دوباره ای با تشک کشتی داشته باشند و میدان خوبی برای جوانان جویای نامی مانند حسن یزدانی، بهنام احسان پور، یونس سرمتی، عبدالله قمی، عباس طحان، جواد ابراهیمی، سید رضا موسوی، ایمان صادقی، امین محمدی و امین طاهری و سایر آزادکارا ن بود.
برگزاری این رقابت ها در شهرها و استانهای کشتی خیزی مانند مازندران شاید با کاستی هایی همراه بود اما جرقه ای برای مسوولان بود تا امکانات و زیرساخت ها را برای جوانان و نوجوانان منطقه فراهم کنند تا ایران به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا در رشته کشتی همچنان بتواند در میادین بین المللی بدرخشد.
نخستین دوره کشتی آزاد جام باشگاههای جهان با حضور 11 تیم خارجی و 4 تیم ایرانی در 6 و 7 آذر ماه در سالن مهدی حاجی زاده شهر جویبار در استان مازندران با قهرمانی تیم بیمه رازی شهدای جویبار به پایان رسید.
تیم های تایتان مرکوری آمریکا و شورای شهر کرج هم عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
ورزشی**1067**1581


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن