تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819953458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عُمرنامه، سررسيدي براي سال هاي زندگي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۳ (۸:۴۶ق.ظ)
عُمرنامه، سررسيدي براي سال هاي زندگي بي شک کسي که در زندگي خود برنامه ريزي مي کند اولين شرط موفقيت را داراست و شايد اولين وظيفه عُمرنامه برقراري نظم و انضباط در زندگي هرکسي براي رسيدن وي به موفقيت باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، توجه به اين نکته مهم است که مجموعه عُمرنامه براي اولين بار درکشور و جهان تاليف و منتشر شده است و نوع کاربري آن با انواع سالنامه ها و ديگر محصولاتي از اين نوع متفاوت است.
مولف کتاب سيد فريد بلادي موخر در صفحات آغازين عُمرنامه با اشاره به پيدايش عُمرنامه به توضيحاتي دراين خصوص مي پردازد و درادامه ضمن مقايسه سالنامه و عُمرنامه به هدف تاليف آن و روش استفاده از آن مي پردازد.
در عُمرنامه سيدفريدبلادي موخر درابتدابه توضيحاتي در خصوص بخش هاي مختلف مي پردازد. عمرنامه از دو قسمت مجزا تشكيل شده است که در زير عنوان مي شود:
قسمت اول: اين قسمت از 4 فصل مجزا تشكيل شده است که حاوي فرم ها و جداولي خاص براي ثبت همه اطلاعات و اسناد مختلفزندگي از بدو تولد تا لحظه وداع مي باشد. همچنين در اين فصول آموزش هائي براي چگونه بهتر زندگي کردن و برنامه ريزي و اهدا ف وجود دارد تا آدمي بتواند با توجه به آن مطالب و فرم هاي مخصوص به سوي زندگي اي بهتر و موفق تر حرکت کند.
قسمت دوم:قسمت دوم اين دفتر يك سر رسيد 40 ساله است که براي اولين بار در جهان توسط مولف، تاليف و منتشر شده است. در اين قسمت آدمي مي تواند تمامي برنامه ها، قرارها، خاطرات، اسناد دريافتني و پرداختني، زمان هاي مراجعه به پزشك، زمان هاي مصرف دارو و کلي موارد مورد نياز ديگر را ثبت نموده و به موقع سر رسيد به انجام آنها مبادرت نمايد. توضيح اينكه با توجه به داشتن اين سر رسيد 40 ساله، امكان برنامه ريزي دراز مدت حتي تا 40 سال آينده وجود دارد.
از ديگر مزاياي اين قسمت علاوه بر امكان برنامه ريزي امور، ثبت اتفاقات و موارد انجام شده و خاطرات فرد تا 40 سال درروزهاي مشخص وجود دارد.
بنابراين آدمي مي تواند هم در زندگي خود از عُمرنامه کمال استفاده را نموده و تمام برنامه هاي خود را درست و به موقع به مرحله انجام رسانيده و هم عُمرنامه خود را براي آموزش فرزندان خود پس از زندگي به ارث بگذارد. قطعا زندگينامه و تجارب تلخ و شيرين انسان يكي از با ارزش ترين هديه ها براي فرزندان انسان است.
دراين عُمرنامه از مشخصات دارنده عُمرنامه ثبت و پس از آن مشخصات فرزندان ، محل درج عکس هاي صاحب عُمرنامه در دوره هاي مختلف زندگي ، محل درج عکس هاي اعضاي خانواده و بستگان، شجره نامه پدري، شجره نامه مادري، اطلاعات و مشخصات درخصوص مناسبات عقد و ازدواج، محل ثبت سفرهاي بياد ماندني، خلاصه تاريخ هاي تولد، ازدواج و وفات بستگان، دوستان و آشنايان و وقايع خاص، برنامه زمان بندي تاريخ هاي تولد، ازدواج، وفات و ... به تفکيک سال ماه، محل ثبت کارهاي پسنديده و کمک به ديگران، محل ثبت تاريخ هاي اهداي خون، آدرس سايت ها، پست الکترونيک ها، نام هاي کاربري، رمزهاي عبور و ...، مشخصات عضويت در انجمن ها و گروه هاي تخصصي، مشخصات طرح ها و ايده ها، اطلاعات و مشخصات حساب بانکي، ليست چک ها و سفته ها و يا اوراق تعهد آورو ده ها مورد ديگر که همگي لحظه لحظه هاي زندگي شمارا تاسال 1430 شمسي ثبت مي نمايد. عُمرنامه در 720 صفحه به همت سيدفريد بلادي موخر تاليف و واژه پرداز انديشه ليتوگرافي، چاپ و صحافي آن را به عهده داشت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن