تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798444507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار چابهار خواستار تغییر نگاه در ارایه خدمات بهداشت و درمان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار چابهار خواستار تغییر نگاه در ارایه خدمات بهداشت و درمان شد چابهار -ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار، خواستار تغییر نگاه مدیران مرکز استان سیستان و بلوچستان در ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به چابهار و شهرستان های جنوب استان شد.


به گزارش ایرنا ، " احمدعلی موهبتی " روز پنجشنبه در نشستی با رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به جایگاه ویژه چابهار و شهرستانهای جنوب استان و سواحل مکران و رشد روز افزون مهاجرت به منطقه افزود: شاخص های بهداشتی و درمانی در چابهار بویژه در روستاها پایین است.
وی تاکید کرد: باید برنامه ریزی و حمایت لازم جهت ارتقای این وضعیت به وضع مطلوب و حداقل تا سطح میانگین شاخص های کشوری انجام شود.
وی با انتقاد از نگاه مدیریت بهداشت و درمان مرکز استان به چابهار در مدیریت گذشته تصریح کرد : توجه و رهنمودهای ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری مبنی بر اهمیت توسعه سواحل مکران و غفلتهای انجام شده در این مناطق این مطالبه جدی را ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: همه مدیریت ها بویژه مدیریت های زیربنایی و زیرساختی فعالیت و برنامه ریزی بیشتری برای رفع مشکل و همچنین برنامه های توسعه را در این منطقه در نظر بگیرند.
موهبتی به ایجاد صنایع کلان از جمله کانون سوم پتروشیمی ، خودروسازی ، فولاد و پالایشگاه اشاره کرد و گفت: استقرار این صنایع زمینه اشتغال بیش از 50 هزار نفر را در پی دارد که تقریبا معادل جمعیت شهرستان یعنی بیش از 200 هزار نفر خواهد بود.
وی تاکید کرد: از هم اینک باید برنامه ریزی ها در همه ابعاد و حوزه های شهری و مدیریتی و خدماتی برای این منطقه در سطح ایجاد یک کلان شهر 500 هزار نفری دیده شود و گرنه مشکل این منطقه با توجه به مهاجرت بیش از حد اندازه به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه در ارتباط با توسعه همه جانبه شهرستان به بهداشت و درمان نیز توجه بیشتری شود افزود : درحال حاضر بسیاری از مردم شهرستانهای همجوار جهت درمان به چابهار مراجعه می کنند، بیمارستان امام علی (ع) به تنهایی با توجه به امکانات محدود ، جوابگوی نیاز کامل درمانی خیل عظیم مراجعان نیست.
به گفته وی، نگاه ویژه ای باید به چابهار معطوف شود و راه اندازی بیمارستان جدید و همچنین دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در اولویت کارها قرار گیرد.
فرماندار چابهار تاکید کرد : وجود دانشگاه علوم پزشکی در چابهار یکی از خواسته های مهم مردم است و ادامه کار این دانشگاه ضمن فراهم شدن زمینه های علمی و آموزشی ماندگاری متخصصان را درشهرستان درپی خواهد داشت.
دکتر "محمود رضا میر " رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این نشست گفت : دانشگاه علوم پزشکی چابهار از بهمن ماه سالجاری بدون کنکور از بین داوطلبان بومی استان دانشجو می پذیرد و برنامه ریزی های لازم در خصوص ایجاد تشکیلات مستقل و جذب امکانات بیشتر نیز انجام خواهد شد.
وی با اشاره به نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با تایید مشکل و نارسایی های موجود در ارایه خدمات در حوزه بهداشت و درمان ، تصریح کرد: تغییر مدیریت بیمارستان و همراهی و برنامه ریزی مدیریت شهرستان و بویژه همیاری خیران و نخبگان فرصت های بهتری را برای ارایه خدمات و جذب امکانات و تسهیلات بیشتر فراهم خواهد کرد.
1744/2047/


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن