تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815567297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج یک نیروی کارآمد در همه حوزه هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرپرست منطقه آزاد قشم: بسیج یک نیروی کارآمد در همه حوزه هاست قشم – ایرنا - سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بسیج تنها یک نیروی نطامی نیست بلکه در حوزه های مختلف نیز به عنوان یک نیروی کارآمد و قوی در حال خدمت به انقلاب اسلامی است.


به گزارش ایرنا علی اکبرشعبانی فرد روز چهارشنبه در همایش" شکوه مقاومت " در محل سینما دریای قشم افزود: پوشیدن لباس بسیج و خدمت کردن در این نهاد مردمی، امر مقدسی است و امام راحل (ره) به عنوان بزرگترین بسیجی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیوسته بر عملکرد بسیجیان دلاور غبطه می خورد.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به وحدت میان همه نیروهای نظامی و انتظامی در جمهوری اسلامی ایران گفت: با گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی بسیج همراه با همه نیروهای حافظ انقلاب در خط رهبری نظام در حال خدمت هستند.
شعبانی فرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مشکل دنیای اسلام در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی نیز تنها از طریق جذب جوانان برومند در تشکل بسیجی حل می شود و آن چیزی که امروز باعث درماندگی داعشی ها در سوریه و عراق شده، همانا حضور جوانان بسیجی در این کشورها است.
وی همچنین از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و همه بسیجیان این خطه بخاطر حفظ آرامش و امنیت این منطقه تقدیر کرد.
براساس این گزارش فرماندار شهرستان قشم نیز در این همایش گفت: جامعه با استفاده از فرهنگ بسیجی که بر گرفته از فرهنگ ناب اسلامی است، متحول می شود.
عزت کمال زاده افزود: بسیج به دنیا نشان داده که در تمام صحنه ها و عرصه های مختلف حرفی برای گفتن دارد.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در اندیشه خدشه دار کردن فرهنگ اسلامی هستند و در چنین شرایطی جوانان باید خود را به فرهنگ ناب اسلامی مجهز کنند.
به گفته فرماندار شهرستان قشم، بسیج قدرت بزرگی است که در تمام عرصه ها نقش آفرینی می کند و امروز در مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی کشورهای استکباری و تفکر غلط تکفیری ها نیز از آمادگی لازم برخوردار است.
به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این همایش گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در این کشور حاکم است هیچ دشمنی توان مقابله با این نظام را ندارد.
در ادامه این همایش که با برگزاری آیین سنتی تعذیه خوانی و اجرای نمایش مذهبی توسط جوانان هنرمند بسیجی شهرستان قشم صورت گرفت از خانواده معظم شهدا نیز تقدیر شد.ک/2
1871/668


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن