تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دارالارشاد اردبیل میزبانی شایسته برای یادواره شهدای تئاتر کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دارالارشاد اردبیل میزبانی شایسته برای یادواره شهدای تئاتر کشور اردبیل - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: این استان دارالارشاد و حسینی میزبانی شایسته برای یادواره شهدای تئاتر کشور خواهد بود.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل ، سیدناصر اسحاقی در نشست ستاد برگزاری یادواره سراسری شهدای تئاتر با نکوداشت ایثارگری ها و رشادت های بسیجیان سرافراز ایران اسلامی در خلق حماسه همیشه ماندگار هشت سال دفاع مقدس افزود: اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی های شهدا ، ایثارگران و جانبازان است.
وی گفت: شهادت و شهید دو دواژه مقدسی هستند که در دین مبین اسلام مورد تاکید ویژه قرار گرفته اند.
وی هفته بسیج را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم ایثارگران و جان برکفان بسیجی دانست و اظهار کرد: این یادواره به عنوان رویدادی بزرگ و با عظمت در حوزه فرهنگ و هنر است.
اسحاقی همچنین با اشاره به نقش ماندگار شهدا در تثبیت ارزش های اسلامی گفت: شهید و شهادت مهم ترین عامل اتحاد و وفاق ملی هستند و باید فرهنگ غنی ایثار و شهادت با برگزاری اینگونه برنامه ها و رویدادها در بین نسل جوان ترویج شود.
سرهنگ پاسدار سید شفیع حسینی معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این نشست گفت: جامعه فرهنگی و هنری کشور 2016 شهید والامقام را تقدیم این نظام الهی و اسلامی کرده است.
وی از برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 2016 شهید هنرمند در فرودین ماه سال 94 خبرداد و افزود: قبل از برگزاری این کنگره عظیم یادواره های تخصصی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری در مناطق مختلف کشور از جمله اردبیل برگزار می شود.
وی گفت: پارسال سپاه حضرت عباس (ع) 366 یادواره شهدا را به مناسبت های مختلف برگزار کرد و امسال نیز 188 یادواره در شهرها و بخش های مختلف استان برگزار شده است.
سرهنگ عظیم دشتی مدیر بسیج هنرمندان استان هم از شناسایی 54 هنرمند شهید در استان خبر داد و گفت: در یادواره سراسری شهدای تئاتر کشور خانواده های 27 شهید تئاتر استان مورد تکریم و تجلیل قرار خواهند گرفت.
594/530


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن