تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798314413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران جمهوری آذربایجان: جاذبه های گردشگری ایران ناشناخته باقی مانده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خبرنگاران جمهوری آذربایجان: جاذبه های گردشگری ایران ناشناخته باقی مانده است مهاباد - ایرنا - جمعی از خبرنگاران کشور جمهوری آذربایجان که به استان آذربایجان غربی سفر کرده اند معتقدند که جاذبه های بکر و بی نظیر ایران هنوز به صورت ناشناخته باقی مانده است .


این خبرنگاران که درقالب یک گروه 11 نفره از رسانه های مختلف جمهوری آذربایجان به استان آذربایجان غربی سفر کرده اند در سفر خود به شهرهای مختلف این استان و بازدید از جاذبه های گردشگری آنها، مناطق گردشگری این استان را بی نظیر و بسیار زیبا توصیف کردند.
"تمکین جعفراف" خبرنگار خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان می گوید: ایران کشوری قدیمی با تمدنی کهن است که جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و می تواند برای هر گردشگری جذاب و دیدنی باشد.
وی گفت: در سفرهای متعدد به ایران از چندین استان از جمله اردبیل، آذربایجان شرقی و گیلان دیدن کرده و جاذبه های گردشگری فراوان و متنوع این استانها برای وی بسیار جالب و قابل توجه بوده است.
جعفراف با بیان اهمیت رسانه ها در شناساندن جاذبه های گردشگری کشورهای به یکدیگر افزود: خبرنگاران همانند پلی هستند که قادرند کشورها را به یکدیگر نزدیک سازند از این رو از پتانسیل آنها باید بخوبی استفاده شود.
"ملاحت نصیب اوا"، خبرنگار شبکه تلویزیونی آپا جمهوری آذربایجان نیز گفت: این سفر سومین سفر وی به کشور ایران است که در طول این سفرها با جاذبه های مختلف این کشور از نزدیک آشنا شده و معتقد است ایران یکی از کشورهای زیبای جهان است.
وی افزود: سعی خواهد کرد در بازگشت به کشورش و تهیه گزارش های مختلف تلویزیونی، مردم جمهوری آذربایجان را با دیدنی ها و جاذبه های گردشگری ایران و به خصوص استان آذربایجان غربی بیشتر آشنا سازد.
وی اضافه کرد: بیشتر استان های ایران از جمله آذربایجان غربی دارای جاذبه های گردشگری زیادی برای مردم جمهوری آذربایجان است که در صورت اطلاع رسانی مناسب گردشگران این کشور به این استان نیز سفر می کنند.
"مرتضی بینیاتوف"، خبرنگار خبرگزاری نووستی جمهوری آذربایجان نیز با اظهار خوشحالی از سفر به ایران و استان آذربایجان غربی می گوید: از سال های گذشته با مطالعه تاریخ و تمدن مردم ایران با فرهنگ غنی این کشور به خوبی آشنایی دارد.
وی گفت: جاذبه های تاریخی استان آذربایجان غربی بسیار جالب و مورد توجه بوده و نیاز به معرفی بیشتر به گردشگران کشورهای مختلف بویژه کشورهای همسایه دارد تا زمینه حضور آنها برای بازدید از این اماکن فراهم شود.
بینیاتوف یادآور شد: شمار کمی از گردشگران جمهوری آذربایجان به جز برخی شهرهای ایران از جمله تبریز و اردبیل به سایر استان های ایران نیز سفر می کنند و دلیل این امر بی اطلاعی گردشگران این کشور از جاذبه های گردشگری سایر مناطق ایران است.
وی با برشمردن مشترکات فرهنگی و مذهبی مردم جمهوری آذربایجان و استان آذربایجان غربی خواهان گسترش روابط فرهنگی بیشتر بین دو کشور به خصوص برقراری تورهای گردشگری و رسانه ای شد.
"اولویه ممدلی"، خبرنگار خبرگزاری آذرتاج جمهوری آذربایجان نیز گفت: از طریق خبرگزاری ایرنا، تحولات ایران و بویژه استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی را دنبال کرده و معتقد است که رسانه ها می توانند نقش مهمی در معرفی جاذبه های گردشگری کشور خود به دیگر کشورها داشته باشند.
وی که اولین سفرش به جمهوری اسلامی ایران و استان آذربایجان غربی را تجربه می کند افزود: تا پیش از این سفر از وجود جاذبه های گردشگری این استان و ظرفیت های خوب اقتصادی آن بی اطلاع بود ولی در این سفر چند روزه با این استان و فرهنگ و جاذبه های آن در زمینه های مختلف به خوبی آشنا شده و در بازگشت به کشورش گزارش های مفصلی را در این زمینه تهیه و مخابره می کند.
این خبرنگار آذربایجانی با اشاره به میزان درآمدهای کلان کشورهای همجوار ایران از صنعت گردشگری افزود: اگر زیرساخت های گردشگری در ایران افزایش یابد و تبلیغات بیشتری در زمینه شناسانده شدن ظرفیت های گردشگری در این کشور صورت بگیرد قطعاً آمار بیشتری از توریست های کشورهای مختلف دنیا ایران را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند.
خبرنگاران رسانه های گروهی و اصحاب مطبوعات جمهوری آذربایجان در یک سفر چهار روزه به استان آذربایجان غربی از ظرفیت های گردشگری، اقتصادی و رسانه ای و پتانسیل های قبال سرمایه گذاری در این استان بازدید کردند.
11 نفر از خبرنگاران حاضر در این گروه از تلویزیون آپا تی وی، روزنامه 525 - جی، خبرگزاری آذرتاج، روزنامه اوچ نقطه، خبرگزاری نووستی، شبکه سی بی سی و خبرگزاری اینترفکس هستند که در راستای مبادلات فرهنگی بین دو کشور و با هدف تهیه گزارش و خبر برای آشنا کردن مردم و سرمایه گذاران کشور آذربایجان از ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی و گردشگری در ایران به آذربایجان غربی سفر کرده اند.
این خبرنگاران در مدت حضور خود در این استان از ظرفیت های مختلف شهرهای خوی، مهاباد، ارومیه، ماکو، پلدشت و چالدران از نزدیک دیدن کرده و از آن گزارش و خبر تهیه کردند.
584/581/1352


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن