تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802771724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی امام خمینی (ره) باید از مهدهای کودک آغاز شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره): معرفی امام خمینی (ره) باید از مهدهای کودک آغاز شود تهران - ایرنا - معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: برای معرفی امام (ره) به نسل امروز و فردا، باید کار را از مهدهای کودک آغاز کنیم.


به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، حجت الاسلام «علی کمساری» در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و سازمان بهزیستی که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اصلی ترین ماموریت ها در حوزه تربیت، در مهدهای کودک بوده که بر عهده سازمان بهزیستی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران وی با اشاره به موضوع فاصله میان نسلی در جامعه افزود: فاصله ها در قالب تفاوت، تقابل و گاهی تضاد رخ می دهد که در این میان تفاوت امری عادی است.
وی با تاکید بر اینکه در عین وجود تفاوت ها، گسست نسلی امری مذموم است، ادامه داد: یکی از راههای رفع فاصله بین نسلی و تبدیل آن به امری ممدوح، اتکا به حلقه وصل هویت ملی و هویت دینی است و بسیاری افراد این راه را به عنوان راه حل مشکل گسست نسلی بیان می کنند.
معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) تأکید کرد: توجه به شخصیت امام (ره) در هویت ملی و دینی می تواند حلقه وصلی میان نسل ها ایجاد کند و باید تلاش کنیم تا طبق سخنان حجت الاسلام سیدحسن خمینی، امام تاریخ ساز را به نسل امروز و فردا معرفی کنیم.
کمساری خاطر نشان کرد: نباید نگران تفاوت ها و فاصله های بین نسلی باشیم و کار را باید از مهدهای کودک شروع کنیم.
رییس سازمان بهزیستی نیز گفت: این سازمان به دنبال شرکای کاری برای خود است تا در جبهه فرهنگی مقابله با دشمن قامت راست کند که این جبهه از کودکان شروع می شود.
«همایون هاشمی» اظهار داشت: باید کار منسجمی انجام داد و در سالهای اخیر نیز کارهای شایسته ای در بخش کودک انجام داده ایم؛ هر چند که فقط حدود 9 درصد کودکان به مهدهای کودک می روند.
وی با بیان اینکه منویات امام (ره) را که خدمت بی منت است، در کار خود دنبال می کنیم، افزود: ما با این شاخصه در کار خود قدم برمی داریم و امیدواریم که با حضور و کمک موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، استقامت ما در راستای نیل به اهداف فرهنگی بیشتر شود.
رییس سازمان بهزیستی به فعالیت های سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: خدمت به زنان سرپرست خانوار، بیماران و سالمندان کاری فرهنگی است و در احادیث نیز به آنها اشاره فراوانی شده است.
هاشمی افزود: گاهی امور دینی صرفا در ظواهر دیده می شود در حالی که طبق سیره پیامبر(ص)، ائمه(ع) و امام راحل انچام چنین کارهایی سیرت و اصل دین است و ما امیدواریم در سازمان خودمان این اهداف را پیاده کنیم که ابزار انجام آنها نیز تقواست.
همچنین حجت الاسلام قدرت الله علیخانی که از طرف یادگار امام (ره) در این آیین شرکت کرده بود، اظهار داشت: موسسات و سازمان هایی که در خدمت مردم هستند توفیقی را کسب کرده اند که خداوند به هرکسی عطا نمی کند و شما باید خداوند را بابت این نعمت شکرگزار باشید.
وی افزود: امام(ره) خیلی خوشحال می شدند وقتی نهادی در خدمت مردم شکل گیرد و خودشان نیز نهادهای خدماتی متعددی را در دوران رهبری خویش شکل دادند.
در آیین انعقاد تفاهم نامه بین موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، برای نخستین بار بخشی از سخنان امام خمینی (ره) هنگام حضور در آسایشگاه معلولان و سالمندان که در سال 13587 در قم انجام شده بود، پخش شد.
در این تفاهم نامه، همکاری در خصوص تهیه منابع و نشریات آموزشی، ترویج و توسعه استفاده از فضای مجازی برای معرفی اندیشه های امام(ره)، تدوین و تنظیم و اجرای طرح های پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه آثار و اندیشه های امام (ره)، برگزاری کارگاههای آموزشی، جشنواره و اردوها و مسابقات فرهنگی مرتبط با اندیشه های امام (ره) در حوزه جامعه هدف سازمان بهزیستی، برگزاری نمایشگاه آثار امام، ترغیب دانشجویان زیر پوشش سازمان در تدوین پایان نامه های مرتبط با اندیشه های امام (ره) و استفاده از ظرفیت های هنری در راستای ترویج اندیشه های امام (ره) مورد توافق قرار گرفت.
فراهنگ**7537**1569


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن