تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809936252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فردين‌بازي براي عشق پوشالي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فردين‌بازي براي عشق پوشالي
پسري كه براي جلب توجه دختر مورد علاقه‌اش نقشه اسيدپاشي به روي خودش را طراحي و اجرا كرده بود، همراه دو همدستش بازداشت شد.


به گزارش خبرنگار ما، ساعت 17 عصر روز دوشنبه سوم آذر ماه رهگذراني كه در حال عبور از خيابان نيروي هوايي بودند متوجه فرياد كمك‌خواهي دختر و پسري شدند كه از سوي دو سرنشين يك موتور هدف اسيدپاشي قرار گرفته بودند.
يكي از رهگذران كه پسر بسيجي بود به سرعت راه موتورسواران سد كرد. راننده موتور تعادلش را از دست داد و روي زمين افتاد. رهگذران لحظاتي بعد يكي از موتورسواران را دستگير كردند اما پسر ديگر موفق به فرار شد. مردم در گام بعدي به كمك پسر و دختر جوان شتافتند و متوجه شدند كه مردان موتورسوار به طرف آنها اسيد پاشيده‌اند اما اسيد فقط لباس‌هاي پسر جوان را سوزانده است.  لحظاتي بعد بود كه مأموران كلانتري 128 تهران نو در محل حادثه حاضر شدند و مرد اسيدپاش را به همراه سعيد و دختر جوان به كلانتري منتقل كردند. دختر جوان گفت: من دانشجو هستم. مدتي قبل سعيد از من خواستگاري كرد اما من به او جواب رد دادم تا اينكه امروز او با من قرار گذاشت تا درباره پيشنهادش دوباره با من حرف بزند. هنوز لحظاتي از آمدنش نگذشته بود كه دو پسر موتورسوار مزاحم شدند و بعد هم به طرف ما اسيد پاشيدند.

  اقرار به اسيدپاشي
متهم كه حسين نام دارد در بازجويي‌ها گفت: من و دوستم – كامران - كه فرار كرد از دوستان نزديك سعيد هستيم. سعيد براي اينكه دل دختر مورد علاقه‌اش را به دست آورد اين نقشه را طراحي كرد. وي ادامه داد: چند روز قبل سعيد به سراغ من و كامران آمد و گفت به دختر دانشجويي علاقه‌مند است و قصد دارد با او ازدواج كند اما دختر جوان به پيشنهادش جواب رد داده است. او از ما خواست در روز حادثه وقتي با دختر جوان قرار ملاقات گذاشت به طرف آنها اسيد بپاشيم به طوري كه به آنها برخورد نكند تا او مانند قهرمان فيلم‌هاي سينمايي خودش را سپر دختر مورد علاقه‌اش كند و بتواند از اين طريق دل او را به دست آورد. پس از اين ما هم پيشنهاد دوستمان را قبول كرديم و تصميم گرفتيم به او كمك كنيم تا به دختر مورد علاقه‌اش برسد.

  اقرار پسر عاشق پيشه
سعيد نيز وقتي فهميد دستش رو شده در بازجويي‌ها گفت: مدتي است به دختر جواني علاقه‌مند هستم و به او پيشنهاد ازدواج دادم اما به خاطر ادامه تحصيلش با پيشنهاد من مخالفت كرد و حتي قبول نكرد با هم ارتباط تلفني داشته باشيم. من به او خيلي علاقه‌مند بودم به طوريكه نمي‌توانستم او را فراموش كنم. خيلي تلاش كردم تا پيشنهادم را قبول كند اما هر بار جواب نه شنيدم تا اينكه اين نقشه را طراحي كردم و خواستم مانند قهرمانان فيلم سينمايي از خودگذشتگي نشان دهم و دل دختر مورد‌علاقه‌ام را به دست آورم اما دستم رو شد.  وي ادامه داد: يك روز قبل از حادثه مقداري اسيد از مركز شهر خريدم و به دوستانم دادم. طبق قرار روز حادثه آنها لحظاتي قبل از من ابتدا مزاحم او شدند تا اينكه من از راه رسيدم و با آنها درگير شدم. بعد از اين آنها با موتورسيكلت از محل دور شدند اما دوباره برگشتند و به طرف ما اسيد پاشيدند كه من جلوي دختر جوان ايستادم تا اسيد‌ها به من بپاشد. مقداري اسيد به پشتم ريخته شد اما چون خودم نقشه را طراحي كرده بودم قبل از آن تعدادي لباس‌هاي ضخيم پوشيده بودم و باعث شد اسيد به بدنم نرسد.  پس از اين مأموران پليس به دستور قاضي مديرروستا بازپرس دادسراي جنايي پايتخت متهم فراري را در مخفيگاهش در حوالي ميدان خراسان دستگير كردند.  سرهنگ عباسعلي محمديان رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به برخي خبرها و شايعات مطرح شده در خصوص وقوع اسيدپاشي در مناطق مختلف شهر تهران نيز اظهار داشت: خوشبختانه در طول پنج ماه گذشته هيچ‌گونه وقوع اسيدپاشي در سطح شهر تهران وجود نداشته است.
صبح ديروز قاضي مديرروستا بازپرس دادسراي جنايي سه متهم را مورد بازجويي قرار داد و متهمان به جرم خود اقرار كردند. متهمان با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن