تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819979269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امتحان نکنید، سامانه 1690 فعال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امتحان نکنید، سامانه 1690 فعال است همدان- ایرنا- رییس سازمان نظام پزشکی استان همدان گفت: از زمان راه اندازی این سامانه بیشتر تماس های گرفته شده از سوی مردم برای امتحان این سامانه بوده در حالی که این سامانه فعال بوده و با قوت در حال پیگیری شکایات مردمی است.


دکتر"ابوالفضل عظیم" روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: سامانه 1690 مرکز ملی پاسخگویی و رسیدگی به شکایات تعرفه های خدمات پزشکی است که با شعار تکریم جامعه پزشکی و تضمین حقوق مردم از نیمه آبان ماه سالجاری راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: طبق گزارشات کشوری از زمان راه اندازی این سامانه تاکنون 35 هزار تماس در این سامانه ثبت شده است که 31 هزار مورد از این تماس ها تنها برای امتحان این سامانه بوده است.
وی با بیان اینکه از استان همدان نیز تاکنون چندین شکایت در این سامانه به ثبت رسیده است ، افزود: این شکایت ها در حال پیگیری برای اثبات صحت این گزارشات است که پس از تکمیل بررسی ها پرونده به دادسرای انتظامی نظام پزشکی شهرستان و کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.
وی بیان کرد: این سامانه برای شکایات در حوزه مطب ها، خدمات پاراکلینیکی، آزمایشگاه ها و رادیولوژی ها نیست و تنها شکایات مربوط به بیماران بستری در بیمارستان ها در دو حوزه دریافت وجه خارج از تعرفه خدمات سلامت و دریافت خارج از سیستم حسابداری بیمارستان ها است.
وی افزود: در حال حاضر عده کمی از پزشکان اقدام به دریافت زیر میزی می کنند که در صورت شکایت مردم در سامانه 1690 با آنان با قاطعیت تمام توسط سازمان نظام پزشکی برخورد می شود.
سامانه 1690 در راستای نظارت بیشتر بر طرح تحول نظام سلامت راه اندازی شده است.
7530/1352/2624


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن