تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804464139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه اینترنتی شباب یکی از افتخارات بسیج است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شبکه اینترنتی شباب یکی از افتخارات بسیج است قروه - سنندج - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قروه گفت: راه اندازی شبکه اینترنتی شباب یکی از افتخارات بسیج است.


به گزارش ایرنا، سرهنگ جعفر کاوه روز دوشنبه در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان قروه در کانون شهید مطهری این شهر افزود: شبکه شباب سراسری است و تمام رده های تابعه و پایگاه های بسیج را تحت پوشش خود قرار می دهد و در واقع این شبکه به عنوان یک شبکه اطلاع رسانی اینترنتی طراحی شده است.
وی گفت: این شبکه مجزا و جدا از اینترنت بوده و سرویس دهی آن بر روی شبکه اینترنت نیست اما تمام کارهای اینترنت را انجام می دهد و به هیچ گروه و جناحی وابسته نیست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قروه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هدف از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان قروه گفت: تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار و زنده نگه داشتن نام و یاد و شهدای ورزشکار از مهمترین این اهداف است.
سرهنگ کاوه تاکید کرد: شهدای ورزشکار در مقابل دشمنان نظام و شیاطین ایستادگی کردند و در کنار تقویت جسم، روح را هم تقویت کردند و این شهداء، به موقع دشمنان را شناسایی کردند و جایگاه دوست و دشمن را به درستی تشخیص دادند و بصیرت لازم در این زمینه را داشتند.
وی با اشاره به اینکه دشمن امروزه به صورت آشکار به جامعه ما وارد نمی شود گفت: در جنگ تحمیلی شهدا و رزمندگان چنان درس عبرتی به دشمنان و در راس آن آمریکا داده اند که آمریکا از اول انقلاب هر روز گزینه نظامی را نشان می دهد اما نتوانسته است آن را عملی کند.
سرهنگ کاوه به ویژگی های شهدای ورزشکار اشاره کرد و افزود: شهدای ورزشکار خدمت به مردم را سعادت می دانستند و ورزش را در جامعه توسعه دادند.
وی به شهید جواد دده جانی شهید ورزشکار شهرستان قروه اشاره کرد و افزود: این شهید در زمان شهادت از هر ماموریت سخت استقبال می کرد و با ادای اینکه بدن قوی دارد تمام ماموریت های سخت را خود بر عهده می گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه افزود: تفکر بسیجی نه تنها در کشور ایران بلکه در جامعه جهانی بروز و ظهور کرده است و امروز شاهد شکوفایی آن هستیم.
به گفته وی شهدای ورزشکار در جنگ تحمیلی به موقع تشخیص دادند، عمل و اقدام کردند و امروز ما هم باید از دین، انقلاب و نظام دفاع کنیم.
سرهنگ کاوه افزود: ویژگی شهدای ورزشکار مصمم بودن در طاعت و بندگی خدا، خالصانه و بدون ریا تلاش کردن بود و همین تفکر را به بسیجیان منتقل کردند.
وی گفت: تفکر بسیجی آن نیست که فرد حتما بسیجی باشد بلکه هر کس با تفکر بسیجی حرکت کند در هر جای دنیایی که باشد آن تفکر بسیجی است و این تفکر را شهدا به ما نشان دادند.
او گفت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه ها حضوری موفق داشته اند و بیشتر موفقیت های نظام اسلامی مرهون تلاش های آنان است.
به گفته وی در سال های اخیر بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم نیز پیشتاز بوده و نقش بسیج در این عرصه غیرقابل انکار است.
در پایان مراسم از خانواده 24 شهید ورزشکار شهرستان قروه تجلیل به عمل آمد.
قروه در 87 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.ک/2
7345/533


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن