تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820481853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش صلح آمیز هسته ای از سرمایه های عظیم ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: دانش صلح آمیز هسته ای از سرمایه های عظیم ملت ایران است کرج-ایرنا- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: دانش صلح آمیز هسته ای از سرمایه های عظیم ملت مسلمان ایران است و از این حق مسلم خود عقب نشینی نمی کنیم.


به گزارش ایرنا، "علاءالدین بروجردی " روز دوشنبه درهمایش تجلیل از بسیجیان نمونه استان البرز که دردانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، افزود: ایران اسلامی به جهانیان ثابت کرده است که به دنبال سوء استفاده از دانش هسته ای نیست و از این دانش نمی خواهد در مسیر نابودی استفاده کند.
وی بیان کرد: ایستادگی ملت ایران در مقابل قدرت های جهانی در مذاکرات هسته ای نشان از اقتدار این ملت و نظام اسلامی دارد.
بروجردی گفت: امروز وضعیت ایران دراین مذاکرات با 10 سال گذشته متفاوت است زیرا اقتدار میهن اسلامی به برکت پشتوانه مردمی و بسیج بیشتر شده است.
رییس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عده ای می گویند ایستادگی برای کسب نتیجه دلخواه تنها به تحریم ها و مشکلات اقتصادی دامن زده است اما باید گفت ، چه تضمینی وجود دارد که عقب نشینی خانه آخر اهداف آمریکا باشد؟
وی ادامه داد: تجربه ثابت کرده که زیاده خواهی آمریکا حدی ندارد، اگر امروز ما از این حق مسلم خود صرف نظر کنیم در آینده باید از بسیاری از خواسته ها و مواضع مشروع خود نیز چشم پوشی کنیم .
بروجردی تاکید کرد: ایستادگی مهم ترین استراتژی در پیشبرد اهداف مذاکرات به شمار می رود.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز ملت مسلمان ایران با انسجام ملی و تدابیر هوشمندانه رهبری معظم انقلاب توانسته از خواسته های مشروع خود در مقابل آمریکا دفاع کند.
وی تاکید کرد: آمریکا باید بداند که مردم انقلابی ایران به هیچ قیمتی از موضع انقلابی خود در مسیر کسب دانش صلح آمیز هسته ای کوتاه نمی آیند و همه مشکلات و تحریم ها را برای تحقق این مهم به جان می خرند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت و جایگاه بسیج اشاره کرد وگفت: بسیج یادگار جاودانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، یادگاری که پس از 35 سال همچنان با قدرت وعظمت به اهداف این نظام پایبند بوده و پیوند خود را با آرمان های انقلاب حفظ کرده است.
بروجردی با اشاره بیانات گهربار امام راحل (ره )در خصوص جایگاه بسیج گفت: تشکیل بسیج در ایران از برکات خداوندی است و باید قدر جایگاه والای بسیج را بدانیم.
وی تاکید کرد: امروز فرهنگ بسیجی در اقصی نقاط کشور ریشه دوانده و حتی این تفکر به به خارج از مرزهای جغرافیایی ایران گسترش یافته است.
بروجردی اضافه کرد: بهره گیری از تفکر بسیجی عامل پیروزی حزب الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی شد، پیروزی که تنها با قدرت ایمان و توکل بر قدرت الهی به دست آمد.
در این آیین یک روزه از تعدادی از بسیجیان نمونه استان البرز تجلیل شد.ک/2
7411/ 691


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن