تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایمن سازی مسیرها در کازرون آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایمن سازی مسیرها در کازرون آغاز شد شیراز- ایرنا - رییس اداره راه وشهر سازی شهرستان کازرون گفت:باهدف حذف نقاط پرحادثه درمحورهای اصلی کازرون ایمن سازی این مسیرها آغاز شد.


محمدرضا نکویی بخش در گفت و گو با ایرنا افزود:با دارا بودن 380 کیلومتر راه های اصلی و730 کیلومتر راه های روستایی اولین شهرستان در استان فارس است که بیشترین راهها را دارد.
وی گفت:در سطح جاده های کازرون 40 نقطه حادثه وجود دارد که 18 کیلومتراز راههای روستایی و70 کیلومتر راه اصلی با خاک ریزی وخاک برداری ایمن سازی شده است.
نکویی گفت 16 نقطه پرحادثه و قوس هایی که دید راننده کم کرده بود وباعث ترافیک در این نقاط می شد برداشته شد طوری که ارتقای دید رانندگان 500 تا800 متر افزایش پیدا کرده است.
وی اضافه کرد:علاوه بر این احداث چندین پارکیگ درمحور جدید کازرون به شیراز احداث شده است ودرمحورهای تنگ ابوالحیات به قائمیه وکازرون به کنارتخته احداث پارکینگ در دست اقدام است.
نکویی گفت:اعتبار پروژه ایمن سازی 450 میلیون تومان است.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.ک/3
7372 /675


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن