تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسبت به بانوان 8 سال دفاع مقدس مدیونم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "لاله اسکندری" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
نسبت به بانوان 8 سال دفاع مقدس مدیونم
بازیگر سریال "دولت مخفی" گفت: دلیل حضورم در فیلم‌های دفاع مقدس آن است که نسبت به زنان 8 سال دفاع مقدس بر گردن خود دین احساس می کنم.


لاله اسکندری بازیگر سریال "خاک سرخ" که به تازگی هم در فیلم "دولت مخفی" بازی کرده است در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران،‌ عنوان کرد: مجموعه‌ی "خاک سرخ" به عنوان یکی از سریال‌های موفق و پرمخاطب تلویزیون به موضوع زن در عرصه‌ی دفاع مقدس پرداخته بود و شاید این موضوع موجب جذب مخاطب آن شد.

وی ادامه داد: چند ماهی که به دلیل سریال "خاک سرخ" من در خرمشهر و آبادان زندگی می‌کردم به فضاهای جنگی و تخریب شده همچون موزه‌های جنگ سر زدم و به جرأت می‌توان گفت که زن نقش بسیار مهمی در 8 سال دفاع مقدس داشت.

اسکندری تصریح کرد: حتی در همان روزهای اول جنگ بسیاری از بانوان کشورمان شهید شدند و کمتر هم دیده شدند و به ان‌ها پرداخته شده است.

وی افزود: بازی من در نقش‌ها و فیلم‌های متفاوت مربوط به حوزه‌ی دفاع مقدس بیشتر به خاطر آن  است که نسبت زن‌های 8 سال دفاع مقدس دین دارم.

اسکندری اظهار داشت: به نظر من زن‌ها در عرصه‌ی دفاع مقدس به عنوان پزشک، بهیار یا حتی در زندگی شخصی‌شان پا به پای مردان این سرزمین جنگیدند.

وی گفت: آنقدر سوژه‌های پرداخته نشده به دوران دفاع مقدس وجود دارد که من فکر می‌کنم باز هم این حوزه جای کار بسیاری دارد.

بازیگر سریال "خاک سرخ" بیان کرد: فیلم های کمی در خصوص نقش زن در 8 سال دفاع مقدس ساخته شده و این کمبود به دلیل آن است که قصه و فیلم نامه‌ی خوبی نوشته نشده است.

وی افزود: هر مقطعی به کارهای خوب در زمینه ی دفاع مقدس نیاز دارد و مسئولان باید به این بخش توجه کنند تا جوانان نسل دهه‌ی 70 و 60 بیشتر از آن دوره بدانند.

اسکندری خاطرنشان کرد: من در 5 نقش متفاوت در فیلم های دفاع مقدس بازی کردم 5 نقشی که جایگاه زن را در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد و بازی این شخصیت‌ها با حس حالی بوده که ازدل آمده است.

وی در پایان با اشاره به سریال "دولت مخفی" هم از فیلم هایی است که به اسراء پرداخته امیدوارم فیلمی پرمخاطب شود.


انتهای پیام/ اس








تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن