تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801785261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس شورای اسلامی شهر قزوین: بسیج گسترده ترین و تاثیرگذارترین نهاد انقلابی می باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس شورای اسلامی شهر قزوین: بسیج گسترده ترین و تاثیرگذارترین نهاد انقلابی می باشد قزوین- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر قزوین، بسیج را گسترده ترین و تاثیرگذارترین نهاد انقلابی دانست و گفت: کار برای انجام تکلیف و وظیفه و نه برای نتیجه از ویژگی های این نهاد مردمی است.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، "عباس ظاهری" در جلسه علنی شورای شهر، بسیج را نمونه کاملی از دشمن ستیزی و مقابله با استکبار جهانی برشمرد و با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که این هفته را فرصتی برای زنده نگاه داشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت و به خصوص جوانان می دانند، افزود: بزرگانی همچون امام راحل و رهبر معظم انقلاب، تعابیر و توصیف های با محتوا، ارزشمند و بلندی از بسیج و بسیجیان دارند که زبان از بیان آنها قاصر است.
وی در ادامه با گریزی به ادوار گذشته و تاکید بر اینکه بسیجیان در دوران پس از انقلاب و جنگ تحمیلی رشادتهای بی نظیری از خود به نشان دادند، تصریح کرد: در تمامی برهه های حساس انقلاب، بسیج در کنار مردم و گوش به فرمان فرماندهی کل قوا بود و به دلیل همین اخلاص و تبعیت از رهبری ، منشا اثر بوده است.
ظاهری دوران هشت سال دفاع مقدس را همزمان با اوج نقش آفرینی بسیج اعلام کرد و گفت: در آن برهه از تاریخ، بسیجیان هوشمندانه و شجاعانه به جبهه ها اعزام شدند و درحالیکه دشمن به خیال خام خود می خواست کشور را به تصرف درآورد، در مقابل آنها ایستادند و بیگانه را از خاک کشور عقب راندند.
وی با اشاره به حضور "روح الله بصیری نیا" رکابزن بسیجی از شهرستان گیلان غرب که حامل پیام شهدا، اتحاد، همدلی و میهمان نوازی مردم این خطه به شهروندان، مسوولین، اعضای شورای شهر و شهردار قزوین است، گفت: حرکت این دوچرخه سوار بسیجی بسیار ارزشمند است.
ظاهری یادآورشد: مردم مناطق مرزی در طول جنگ متحمل مشکلات عدیده ای شدند ولی عزتمندانه مشکلات را تحمل کردند تا پیروز شدند .
وی اضافه کرد: در آن دوران سخت، هموطنان و به خصوص بسیجیان دلاورانه در جبهه ها حضور یافتند و با یاری مردمان شهرهایی همچون گیلان غرب با دشمن جنگیدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز ضمن گرمیداشت هفته بسیج گفت: سید آزادگان همواره به ما توصیه می کردند، هر چقدر برای حفظ روحیه فرزندان ایران که در بند اسارت هستند وقت بگذاریم باز هم کم است.
" فرج اله فصیحی رامندی" افزود: حرکت این بسیجی ورزشکار که در راستای تقویت فرهنگ، روحیه و تفکر بسیجی گام برداشته، بسیار ستودنی و ارزشمند است.
این عضو شورا آزاده سرافراز مرحوم حجن الاسلام سید "علی اکبر ابوترابی" را نمونه کاملی از یک بسیجی مخلص دانست و با ذکر خاطره ای از سید آزادگان یادآورشد: این بسیجی سرافراز در دوران اسارت همواره پشتیبان و یاور اسرا بودند و نمی گذاشتند حتی ذره ای از ایمان و استواری آنان کم شود.
7389/ 614


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن