تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802560314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج یک سازمان دفاعی مردم نهاد با هدف دفاع از کیان ایران اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه دلیجان: بسیج یک سازمان دفاعی مردم نهاد با هدف دفاع از کیان ایران اسلامی است خبرگزاری پانا: امام جمعه دلیجان گفت: بسیج یک سازمان دفاعی مردم نهاد با هدف دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های پاک این نظام الهی است.
۱۳۹۳ شنبه ۱ آذر ساعت 09:58



به گزارش خبرنگار پانا، حجت‎الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه‎ های نماز جمعه این هفته دلیجان با اشاره به اینکه 5 آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل است افزود: این نهاد از ابتکارات و بیانگر دور اندیشی امام راحل در نظام اسلامی است، با اینکه سازمان های نظامی رسمی داشتیم، ارتش داشتیم، سپاه داشتیم، اما امام (ره) معتقد بودند که چون نظام مردمی است و برخاسته از متن ملت است باید زمینه حضور توده مردم را برای دفاع از نظام و ارزش‌های نظام فراهم کنیم .
وی تصریح کرد: باید اراده مردم را در دفاع از نظام تجمیع و سازمان دهی کنیم، باید بتوانیم از ظرفیت بالای بسیج برای دفاع و پیشبرد اهداف نظام استفاده موثر کنیم، بسیج را باید مظهر جمهوریت نظام و حضور مردم در عرصه های مختلف نظام دانست.
امام جمعه دلیجان با اشاره به فرهنگ بسیج اظهار داشت: بسیج یک تفکر، یک فرهنگ و انشعاب شده از متن دین و مبتنی بر واقعیت‌های عینی اجتماعی، سیاسی، و فرهنگی است، فرهنگ بسیج یعنی مجموعه ای از معارف، روش‌ها و منش‌ها که می‌تواند نیروی عظیمی را پدید آورد که تضمین کننده حرکت مستقیم و پایدار مردم باشد.
حجت الاسلام کرامتی با اشاره به آغاز انتفاضه سوم در فلسطین ادامه داد: یهودی سازی با مجوز دادن برای ساخت 2000 خانه، حمله شهرک نشین ها به مسجدالاقصی و خانه مسلمانان و بستن گذر گاه رفح و ایجاد منطقه حائل بین مصر و غزه از عوامل آغاز انتفاضه سوم است.
وی در ادامه با بیان نشانه های اهل تقواخاطرنشان کرد: اهل تقوا هنگام انجام هر گناهی ناراحت شده و از اینکه مخالفت خداوند را نموده پشیمان است، همچنان که پیامبر(ص) فرمود: هر کس کارهای نیک او را خوشحال و از کارهای بد ناراحت شود مؤمن است.
امام جمعه دلیجان با اشاره به فضیلت شرکت در نماز جمعه گفت: نماز جمعه، از شیوه های زیبا و دلپذیر عبادت به شمار می‌رود که از سوی دین مبین اسلام به منظور تحقق آرمان‌های اجتماعی، تشریع شده است.
حجت الاسلام کرامتی افزود: نمازجمعه علاوه بر اهداف عبادی و تربیتی، رویکردی به حکمت‌ها و مصلحت‌های اجتماعی هم چون وحدت و همدلی، تعاون و برادری، عدالت و انصاف، و صلح و همزیستی دارد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن