تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802495332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی میلیون‌ها بسیجی برای اعزام به سوریه و غزه/ دولت از حق ملت کوتاه بیاید مردم از آن‌ها حمایت نمی‌کنند/ دشمنان شیطنت کنند RQ ایرانی به سراغ آن‌ها می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سردار نقدی عنوان کرد
آمادگی میلیون‌ها بسیجی برای اعزام به سوریه و غزه/ دولت از حق ملت کوتاه بیاید مردم از آن‌ها حمایت نمی‌کنند/ دشمنان شیطنت کنند RQ ایرانی به سراغ آن‌ها می‌رود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج با ۲۲ میلیون عضو تشکیلاتی و ۲ هزار گردان رزمی، پا در رکاب نظام است.


به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری آغاز هفته بسیج ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله ‌الحسین(ع) و همچنین درگذشت مادر شهید بابایی اظهار داشت: سی و ششمین سالروز ولادت بسیج را در حالی گرامی می‌داریم که این تشکل امروز در اوج شکوفایی و عزتمندی خود است و بهترین روزهای خود را در تاریخ می‌گذراند.

وی افزود: خوشبختانه امروز بسیج به عنوان نماد وحدت ملی و انسجام اسلامی و حضور مردم در صحنه‌ها تبدیل شده است.

سردار نقدی تصریح کرد: شعار هفته بسیج «بسیج مظهر عزم ملی و مدبریت جهادی» است و اجتماع میلیونی بسیجیان سراسر کشور در روز 5 آذر برگزار خواهد شد.
 
وی وضعیت امروز بسیج را در اوج اقتدار و شکوفایی و در بهترین شرایط تاریخ خود عنوان کرد و گفت: بسیج با 22 میلیون عضو تشکیلاتی و 2هزار گردان رزمی، پا در رکاب نظام است.
 
وی اظهار داشت: بسیج حضور گسترده‌ای در عرصه‌های اقتصادی، امر به معروف و نهی از منکر، علمی و سازندگی دارد.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز لیبرال دموکراسی غرب صحنه‌ها را به طور کامل وا داده است، عنوان کرد: لیبرال- دموکراسی توانایی آوردن مردم به پای صندوق‌های رأی را ندارد و به استخدام مزدوران داخلی و خارجی می‌پردازد. وی گفت: مردم‌سالاری دینی ما نه تنها در انتخابات، حضورهای سیاسی دارد بلکه در همه زمینه‌ها پا در رکاب است و مردمی دارد که جدایی آن‌ها از نظام و دولت گمان بسیار محالی بوده، زیرا نماد این مردم بسیج است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در بسیج میلیون‌ها انسان بدون منت، مزد، رتبه و درجه خاص تنها برای تعالی کشور و رضای خدا مشغول هستند، افزود: امروز دو هزار گردان رزمی امام حسین(ع)، امام علی(ع) و بیت‌المقدس، گردان‌های آماده و پا در رکاب ما هستند که فکر تجاوز به کشور را غیرممکن می‌کنند. سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه چندین هزار گردان عاشورا  و الزهرا(س) نیز آماده دفاع از میهن هستند، تأکید کرد: طبیعی است که دشمنان ما وقتی می‌بینند که چنین قابلیت‌هایی ندارند به ما حسد و رشک بورزند. وی با بیان اینکه امروز حضور بسیج به عرصه‌های نظامی محدود نیست بلکه بسیج، مرد همه میدان‌هاست، گفت: عرصه‌های اقتصادی، نظامی، امر به معروف و نهی از منکر، علمی و سازندگی بخشی از عرصه‌های فراوان فعالیت‌های بسیج در کشور است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دوره تمرین جنگ نرم برای بسیجیان پایان یافته است، خاطرنشان کرد: بسیجیان آموزش‌دیده ما آماده‌اند حماسه‌ای به مانند حماسه 8 سال دفاع مقدس را در عرصه جنگ نرم با دشمن خلق کنند.وی در ادامه از برپایی جشنواره مالک اشتر با حضور هزار اسوه بسیجی و سخنرانی سرلشکر فیروز آبادی در روز اول آذر و افتتاح هزار سالن ورزشی «9دی» و «صالحین» در روز دوم آذرماه خبر داد.

سردار نقدی با اشاره به افتتاح شبکه ملی اطلاع رسانی بسیج با عنوان «شبکه شباب» -بدون استفاده از اینترنت- همزمان با روز 5 آذر، تصریح کرد: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس نیز روز 6 آذر در استان‌های منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌کس از حلقه وجوبی امر به معروف خارج نیست و بسیج از تمام ظرفیت‌ها البته با شیوه‌های صحیح در این امر استفاده می‌کند، گفت: هیچ مدیری نباید از امر به معروف بترسد چراکه این تضعیف مدیریت نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: اگر قانون امر به معروف هم نبود وظیفه داشتیم به این امر بپردازیم چون امر به معروف، قانونی است که خدا در قرآن آورده است.

سردار نقدی افزود: برخی می‌گویند امر به معروف، تضعیف مدیر است که این‌طور نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امر به معروف فقط مختص حجاب نیست، اظهار داشت: منکر سیاسی و همکاری با دشمن بدتر از منکر بدحجابی و منکرهای اخلاقی است و ما منکرات اقتصادی نیز داریم که باید نهی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: میلیون‌ها بسیجی در ایران آماده اعزام به سوریه و غزه هستند و به ما مراجعه می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همه ما مدافع حقوق ملت هستیم، تأکید کرد: اگر در توافق هسته‌ای، دولت خدمتگزار از حق ملت کوتاه بیاید که بسیار بعید می‌دانیم، نه مردم و نه بسیج از آن‌ها حمایت نخواهند کرد.

سردار نقدی افزود: مردم و بسیج حامی مذاکره کنندگان هستند، چه حقوق ایران در توافق اعاده شود و چه مذاکره را کنار بگذارند.

وی اضافه کرد: آمریکا باید زیاده‌خواهی‌ها را کنار بگذارد تا توافقی عادلانه و بدون اجحاف صورت بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه «شبکه اطلاع رسانی ملی» برای کشور، حقی مسلم‌تر از انرژی هسته‌ای است، گفت: مدیریت ضعیف و قابل انتقادی در این عرصه صورت گرفته است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه شبکه اطلاع رسانی ملی بسیج در 30هزار نقطه مشترک دارد، تصریح کرد: باید دنبال دست‌های پنهانی باشیم که نگذاشتند وارد این عرصه شویم.

وی درباره جوسازی غربی‌ها در مورد پرواز مدل نهایی پهپاد RQ170 ایرانی نیز گفت: دشمنان شیطنت کنند تا ببیند پهپاد RQ ایرانی به سراغ آن‌ها می‌رود و شلیک می‌کند تا باورشان شود پروازش نمایشی نبود.
این خبر در حال تکمیل است...








تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن