تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818815496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه قزوین: بسیج مردمی ترین نهاد برآمده از بطن انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه قزوین: بسیج مردمی ترین نهاد برآمده از بطن انقلاب است قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بسیج ریشه دارترین و مردمی ترین نهاد برآمده از بطن انقلاب اسلامی است.


به گزارش ایرنا، سردار "سالار شاهرخی" روز یکشنبه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج طلاب در همایشی که به همین مناسبت در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع ) قزوین برگزار شد، افزود: شما طلاب حوزه های علمیه امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار ترویج ارزشهای دینی هستید.
وی تصریح کرد: امروز بسیج یک ایده و یک فرهنگ اصیل و غنی محسوب می شود و همیشه در تمام عرصه های این نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی تاثیرگذار داشته لذا این نهاد مقدس باید تقویت شود.
سردار شاهرخی ادامه داد: امروز ما به این باور رسیده ایم که همه آحاد ملت رشید ایران و بسیجیان ما ضمن پشتیبانی از ولایت، همواره در برابر توطئه های دشمنان با اقتدار ایستاده و تمامی نقشه های انان را نقش برآب می کنند.
وی بیان کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان تمام تلاش خود را به کار بردند تا ملت ایران و این نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط کنند، اما تمامی توطئه های آنان تاکنون خنثی شده است.
به گفته سردار شاهرخی، امروز آمریکا منافع و منابع گسترده ای را از دست داده ولی خوشبختانه این ملت رشید و سلحشور، با وجود ایمان و اعتقادات مذهبی و نعمت رهبری دینی، در تمامی عرصه ها و صحنه های این انقلاب اسلامی پیشرو و پیشگام بوده و خواهد بود.
فرمانده سپاه استان قزوین در پایان یادآور شد: امروز سکاندار این نظام جمهوری اسلامی رهبری معظم انقلاب بوده و باید همیشه قدر این نعمت را بدانیم و با حفظ بصیرت خود، گوش به فرمان معظم له باشیم.
در پایان این مراسم 40 نفر از طلاب بسیجی نمونه استان قزوین تجلیل شدند.
7390/ 614


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن