تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803016479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمین های منطقه ویژه اقتصادی اترک آماده واگذاری به سرمایه گذاران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زمین های منطقه ویژه اقتصادی اترک آماده واگذاری به سرمایه گذاران است گرگان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان اعلام کرد: مقدمات واگذاری یکهزار هکتار زمین در منطقه ویژه اقتصادی اترک به سرمایه گذاران فراهم شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "رحمن محمدزاده" روز یکشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: محدوده این منطقه ویژه اقتصادی قابلیت توسعه تا دو برابر را دارد و بیشتر صنایع بزرگ و مادر در آن راه اندازی خواهد شد.
وی با یادآوری این که عملیات انجام زیرساخت ها در منطقه ویژه اترک درحال انجام است، افزود: در واگذاری زمین در شهرک های صنعتی، 20 درصد قیمت بصورت نقدی و بقیه در قالب 10 قسط 3 ماهه دریافت خواهد شد.
به گفته محمدزاده، از سوی دیگر در صورتی که واحد تولیدی تا 5 قسط اول (15 ماهه) به بهره برداری برسد، بقیه قیمت زمین بخشیده خواهد شد.
وی در خصوص شهرک های صنعتی استان نیز تصریح کرد: هم اکنون کل مساحت اراضی شهرک های صنعتی استان گلستان 2 هزارو 40 هکتار است که یکهزارو 73 هکتار آن برای استقرار واحدهای صنعتی واگذار و در 766 هکتار آن صنایع مستقر شده اند.
به گفته وی، حدود یکهزار هکتار از مجموع اراضی شهرک های صنعتی گلستان متعلق به منطقه ویژه اقتصادی اترک این استان است.
محمدزاده همچنین هرگونه توسعه در بخش صنعت و اقتصاد را نیازمند تعامل و همکاری و وحدت رویه بین دولت و بخش خصوصی دانست و گفت: این تعامل و وحدت رویه دراستان گلستان درحد مطلوب وجود دارد.
وی به مشکل سرمایه درگردش واحدهای صنعتی استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: رفع این مشکل در اختیار مجموعه صنعت، معدن و تجارت است که پیگیری های لازم را انجام می دهد، اما شرکت شهرک های صنعتی نیز در بحث نوسازی و تجهیز واحدهای صنعتی اقدام به پرداخت تسهیلات می کند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان افزود: طی سال جاری 15 واحد صنعتی و تولیدی استان برای نوسازی و تجهیز واحد خود اعلام آمادگی کردند که تاکنون به 12 واحد بین 3 تا 10 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
به گفته وی، در سال گذشته نیز به چهار واحد تولیدی گلستان از منابع بانکی خارج از استان هر کدام ده میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان همچنین در خصوص استفاده از خوشه های صنعتی در استان، گفت: برای استان گلستان 3 خوشه صنعتی در بخش خوراک دام، فرش و لبنیات پیش بینی شده که خوشه خوراک دام اجرایی شده است.
محمدزاده با بیان این که کار مطالعات دو خوشه دیگر در حال انجام است، افزود: ایجاد باور جمعی در واحدهای تولیدی، تامین مواد اولیه و صادرات، کارکردهای اصلی خوشه های صنعتی می باشد.
ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اترک، با هدف توسعه طرح های صنعتی در کشور و نیاز منطقه گلستان و بمنظور کمک به رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در مرداد 84 به تصویب رسیده است.
موقعیت مکانی این منطقه اقتصادی در شمال استان گلستان می باشد.
/7479/601


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن