تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819451960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مسابقه تفسیر قرآن نورالهدی در استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری مسابقه تفسیر قرآن نورالهدی در استان سمنان شاهرود - ایرنا - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم "نورالهدی" و دومین مسابقه استانی تلاوت قرآن کریم برگزار می شود .


حجت الاسلام "علی شکری"روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین مهلت نام نویسی این رقابت بزرگ قرآنی دهم آذر است.
وی با اشاره به اینکه " نورالهدی هفت" بر مبنای تفسیر نمونه برگزار می شود، اظهار داشت: این رقابت ها در دو بخش تفسیر جزء21 و تفسیر اجزاء 21،22و23 قرآن مجید برگزار می شود.
وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه www.talavat.com مراجعه کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، با اشاره به جوایز ارزنده مسابقه تقسیر قرآن کریم، تصریح کرد: این رقابت ها همزمان با سراسر کشور، جمعه 14 آذر در حوزه های امتحانی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: به نفرات برتر جوایز ارزنده ای مانند کمک هزینه عمره مفره، عتبات عالیات، مشهد مقدس و همچنین جوایز نقدی اعطا می شود.
شکری با بیان اینکه اعطای گواهینامه تفسیر اجزاء قرآن به نفرات شرکت کننده در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: افرادی که در این آزمون نمره حد نصاب را به دست بیاورند، حتی اگر جزء نفرات نخست برگزیده نشوند، موفق به کسب گواهینامه تفسیر اجزاء می شوند.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری دومین دوره مسابقات استانی تلاوت قرآن کریم، همزمان با سراسر کشور، گفت: این رقابت ها چهارم و پنجم دی در حوزه های امتحانی استان سمنان برگزار می شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: همچنین مسابقه استانی تسنیم ویژه کارکنان دستگاه های فرهنگی و خانواده هایشان همزمان با دومین مسابقه استانی تلاوت، اجرا می شود.ک/3
7265/611


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن