تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798623269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحیه بسیجی، ایران اسلامی را در اوج قدرت قرار داده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه البرز: روحیه بسیجی، ایران اسلامی را در اوج قدرت قرار داده است کرج-ایرنا- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به نقش بسیج در تمام عرصه های علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و جهادی گفت: امروز روحیه وتفکر بسیجی ، ایران اسلامی را دراوج قدرت قرار داده است.


به گزارش ایرنا، سردار"علی استادحسینی " روز یکشنبه درهمایش شکوه هجرت دانشجویی که در سالن اجتماعات استاد سیروس صابراداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز، افزود: اکنون به برکت این تفکر و روحیه ، دنیا به این نتیجه رسیده است که ایران اسلامی یک قدرت جهانی است.
فرمانده سپاه استان البرز گفت: امروز یکی های از عرصه های نبرد ما با دشمن ، عرصه جنگ نرم است که نقش اردوهای جهادی و بسیج دانشجویی در مقابله با این جنگ حایز اهمیت است.
وی بیان کرد: ملت ایران اکنون در یک نبرد نابرابر با قدرت های زورگوی جهانی قرار دارد، زیرا دشمنان با سلطه و زور درصدد دیکته کردن تفکر ظالمانه خود بر این ملت در عرصه برنامه انرژی هسته ای هستند.
استادحسینی افزود: دشمن با ابزار رسانه ای تلاش می کند تا تفکر غیرمنطقی خود را در این بخش به جهان بقبولاندومتاسفانه برخی کشورهای جهان دنباله رو این تفکر غلط امپریالیستی شده اند.
فرمانده سپاه استان البرز اظهار داشت: آمریکا حتی در موضوع هسته ای خارج از قاعده هم پیمانان خود عمل می کند و گروه 1+5 در واقع یک راهبرد استراتژی برای پیشبرد اهداف سیاسی کاخ سفید بیش نیست.
وی گفت: با این حال روحیه بسیجی و ایستادگی ملت ایران موجب شده تا آمریکا نتواند به اهداف شوم خود دست یابد و وجهه خود را در میان افکار عمومی جهانیان از دست داده است.
استاد حسینی با بیان اینکه شعارهای دفاع از حقوق بشر، آزادی و دموکراسی دروغی بیش نیست،افزود: کاخ سفید برای دستیابی به اهداف شوم خود به این شعارهای دروغین روی آورده است.
وی گفت: امروز آمریکایی ها درحالی دم از آزادی و دمکراسی می زنند که فقط دو حزب در این کشور بزرگ و پرجمعیت حق شرکت در انتخابات مختلف را دارند و کرسی ریاست جمهوری بین این دوحزب رد و بدل می شود.
فرمانده سپاه البرز اظهار داشت : آنها آزادی را براساس خواسته ها و منافع خود تفسیر می کنند ، در حالی ایران را کشوری فاقد آزادی و دموکراسی می دانند که در طول 35 سال گذشته ، انتخابات های متعدد در این کشور برگزار شده است.
وی ادامه داد: امروزرسانه ها در ایران اسلامی آزادانه فعالیت می کنند و بانوان دارای جایگاه ویژه هستند.
استاد حسینی بیان داشت: امروز آمریکا حامی برخی حکومت های دیکتاتوری که حتی هویت را از زنان سلب می کنند، است.
وی گفت: انقلاب اسلامی امروز جایگاه آمریکا را در جهان به چالش کشانده تا جاییکه مستاصل شده است و کاخ سفید نمی تواند برای ایران و خاورمیانه تصمیم گیری کند.
فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه اسلام هیچ گاه از ناحیه خطر خارجی با مشکل مواجه نشده است،افزود:آنچه سبب آسیب به اسلام و مسلمین شده ، وجود فتنه و انحراف داخلی است.
رییس بسیج دانشجویی دانشگاه های استان البرز در این همایش با اشاره به سالروز تشکیل
بسیج دانشجویی و طلبه (دوم آذر1367) گفت: دانشجویان بسیجی در گروه های جهادی از تفریح و گردش در اوقات فراغت خود می گذرند و به محرومیت زدایی می پردازند.
"سعید بهرامی" افزود: این دانشجویان در آینده با قبول مسوولیت ها، بطور قطع مناطق محروم کشور را در نگاه نخست خود خواهند داشت.
وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب همواره بر نقش مهم و تاثیرگذار گروه های جهادی در محرومیت زدایی از کشور تاکید فراوان دارند، گفت: دانشجویان نقش اساسی درایجاد زیرساخت اقتصاد مقاومتی دارند.
بهرامی با گلایه از استانداری البرز مبنی بر عدم حمایت از بسیج دانشجویی، اظهار داشت: در تمام استان های کشور ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شده اما در استان البرز ما شاهد چنین حرکتی نیستیم و از سوی دیگر هیچ حمایتی از گروه های جهادی نمی شود.
وی یادآور شد: در ایام نوروز و تابستان امسال 19 گروه جهادی بسیج دانشجویی برای خدمات رسانی در زمینه های مختلف به مناطق محروم استان البرز و شش استان محروم کشور اعزام شدند.
وی تعدادی اعضای این گروه های جهادی را یکهزارو 24 نفر اعلام کرد.
در همایش یکروزه شکوه هجرت دانشجویی ، حدود 500 تن از دانشجویان بسیجی حضور داشتند که هفت تن از برترین ها لوح سپاس و جوایزی دریافت کردند.ک/3
691/693


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن