تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819829819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحیه شهادت طلبی باعث عزت و سرافرازی ایران اسلامی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روحیه شهادت طلبی باعث عزت و سرافرازی ایران اسلامی شده است قروه- سنندج - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قروه گفت: روحیه شهادت طلبی و تفکر بسیجی باعث عزت و سرافرازی ایران اسلامی شده و دشمنان را به پای میز مذاکره کشاند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی شفیعی خانی روز شنبه در مراسم یادواره شهدای روستای کنگره شهرستان قروه افزود: امروز اگر دشمنان اسلام در پای میز مذاکرات حاضر شده اند به احترام خون شهدا است.
وی گفت: در برابر دشمنان اسلام در راس آن آمریکا، اسرائیل و انگلیس تا زمانی که به دنبال منافع خود باشند می ایستیم و تاکنون نیز به دلیل روحیه شهادت طلبی و تفکر بسیجی، تمام معاملات دشمنان اسلام به هم خورده است.
او با اشاره به اینکه حضور مسوولین در برنامه ها و یادواره های شهدا از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و برکات خون شهدا است گفت: مسوولین ما بسیجی هستند و این راهی است که شهدا به آنان نشان داده اند.
وی با اشاره به جاودانگی شهید و شهادت افزود: ایران اسلامی با تفکر بسیجی و روحیه شهادت طلبی امام راحل به پیروزی رسید.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قروه به مولفه های شهدا اشاره کرد و گفت: ایمان قوی و محکم به خدا، اعتقاد قلبی و باورهای معنوی شهدا، تلاش مخلصانه در راه خدا، شناسایی دشمنان، گذشت و ایثار در برابر دوستان و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان از جمله مولفه های شهدا است.
به گفته وی مقاومت شهدا در مقابل دشمنان و این دنیا به خاطر ایمان قوی آنها است جه بسا شهدای گمنامی که دوست داشتند گمنام بمانند و هستی خود را فدای خدا کردند.
این مسوول تاکید کرد: کسانی که به یاد خدا زندگی کنند و اعمال صالح انجام دهند تا اسلام و سنت پیامبر بماند در آخرت زنده هستند.
حجت الاسلام شفیع خانی افزود: ایمان به خدا باعث عزت و سرافرازی و شکست دشمنان می شود راه شهید و مکتب شهید عامل اصلی ایمان به خدا است.
او گفت: انسان در هر دوره ای از زندگی باید از دین دفاع کند و پایبند به اصول، اعتقادات و ارزش های اسلامی باشد.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قروه افزود: امروز بسیجی، خالصانه به اسلام خدمت می کند نسل امروز و مسوولین هم باید همچون شهدا تلاش خالصانه و قرب الله داشته باشند چرا که نظام نیروی مخلص و متعهد می خواهد که به دین پیغمبر خدمت کند.
حجت الاسلام شفیع خانی گفت: مهربانی، گذشت، ایثار و محبت از ویژگی های شهید و تفکر بسیجی است در حالی که افتخار دشمنان این است بمب های اتمی درست می کنند و افراد بی گناه را با آن می کشند و عواقب آن را برای نسل جدید باقی می گذارند.
به گفته وی دین اسلام، ائمه اطهار و پیامبران به ما آموخته اند به کسانی که بی گناه هستند کاری نداشته باشیم و در مقابل دین و اعتقادات روشن بین باشیم که این امر از ویژگی های بسیج و روحیه شهادت طلبی است.
حجت الاسلام شفیع خانی در پایان به ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: گرفتاری ،بیکاری و مشکلات اقتصادی در زمان پیامبر اکرم(ص) نیز بوده است و مسوولین در مذاکرات تلاش می کنند دشمنان را در سیاست های خارجی زمین گیر کنند و مشکلات در جامعه را مرتفع کنند.ک/2
7345/533


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن