تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهادي شخصيتي جامع و مورد وثوق براي تصدي وزارت علوم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۳ (۷:۵۲ق.ظ)
/اختصاصي/ فرهادي شخصيتي جامع و مورد وثوق براي تصدي وزارت علوم است نماينده مردم آبادان در مجلس اظهار داشت: فرهادي شخصيت شناخته شده و معقولي است که هميشه روحيه با نشاطي جهت خدمتگزاري به نظام و کشور داشته و به دور از جبهه بندي و حواشي هاي سياسي بوده است .
دکترسيد حسن دهدشتي در خصوص پيامک هاي ارسالي روزهاي اخير به نماينگان مجلس درگفتگوي اختصاصي با خبرنگار موج باب يان اين مطلب گفت: بايد دانست که فقرفرهنگي به جناح بندي و صف آرايي گروهي نياز ندارد، اين موضوع به ارسال پيامک هايي به نمايندگان مجلس و ديگر مسئولين در تخريب شخصيت هايي که همواره در تلاش براي اعتلاي ميهن اسلامي بودند نيز احتياجي ندارد.
وي در ادامه تصريح کرد: فقرفرهنگي به بي سوادي ربطي ندارد بلکه فقر فرهنگي ناآگاهانه آب در آسياب دشمن ريختن است و اين همان بصيرتي است که مقام معظم رهبري به آن اشاره و تاکيد دارند.
دهدشتي ادامه داد: نمايندگان مردم درخانه ملت جداي از وظيفه خطير پاسداشت حقوق حقه مردم وظيفه خطيرديگري نيز دارد و آن تعامل با دولت به عنوان ضلع سومي قوي و استوار در کنار دو قوه مجريه و قضاييه که مثلثي را تشکيل دهند که حافظ منافع نظام و مردم خواهد بود.
نماينده مردم آبادان ادامه داد: دکتر فرهادي شخصيت شناخته شده و معقولي است که هميشه روحيه با نشاطي جهت خدمتگزاري به نظام و کشور داشته و به دور از جبهه بندي و حواشي هاي سياسي بوده است و سوابق ارزشمند اجرايي ، آموزشي و پژوهشي در دوره ها و رده هاي مختلف و از طرفي فعاليت هاي وي در تشکيل نهادهاي صنفي و علمي از وي چهره اي ملي و تاثيرگذار در کشور ترسيم کرده است.
وي افزود: فرهادي فعاليت هاي منحصر به فرد و ارزشمندي که براي اولين بار در کشور نهادينه کرد و قدم هاي موثري در حوزه هاي پزشکي در جهت خودکفايي کشور برداشته است.
دهدشتي ادامه داد: تعهد، تعلق خاطر نسبت به انقلاب و نظام و کشور از او شخصيتي فراجناحي و خدمتگزار تداعي مي کند. تعهد، تخصص و تجربه و انگيزه خدمتگزاري و پرهيز ار مسايل حاشيه اي، شخصيتي جامع و مورد وثوق و اعتماد براي تصدي وزارت علوم است.
وي بيان داشت: در مذاکرات و رايزني ها و نظرسنجي هاي فراواني که خودم طي چند روز گذشته با اساتيد دانشگاه ها و چهره هاي علمي داشته ام ، قريب به اتفاق موافق اين حضور و از وزارت وي استقبال کردند .
نماينده آبادان در پايان اظهارداشت: با توجه به فضاي حاکم و اقبال مجلسي ها بسيار بعيد مي دانم بتوان گزينه مناسب تر از وي که هم مورد وثوق دولت و هم اقبال مجلسي هاست را پيدا کرد بنابراين به رأي اعتماد با رأي بالاي فرهادي بسيار خوش بين هستم و اميدوارم با هم دلي بيشتر مجلس و دولت دانشگاه هاي کشور، دانشجويان و اساتيد فعال تر و پربارتر از قبل بتوانند عقب ماندگي ها را جبران کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن