تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819952149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برند سازی محصولات استراتژیک استان برای توسعه صادرات ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار خراسان جنوبی: برند سازی محصولات استراتژیک استان برای توسعه صادرات ضروری است بیرجند - ایرنا - معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی گفت: برند سازی محصولات استراتژیک استان شامل زعفران، زرشک و عناب برای توسعه صادرات آنها امری ضروری است.


" علی رضایی" شنبه شب در جمع صادرکنندگان خراسان جنوبی اظهار کرد: این استان 10 درصد مساحت و یک درصد جمعیت کشور را دارا است.
وی افزود: بیشتر اقلام تولیدی استان با تراز تجاری خراسان جنوبی از طریق چهار بازارچه و دو مرز رسمی صادر می شود.
وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در کریدور شمال به جنوب قرار گرفته تصریح کرد: نقاط ضعفی در برند سازی محصولات استراتژیک مانند زعفران با توجه به جایگاه مطلوب آن وجود دارد.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی، اظهار کرد: اولویت های این استان ایجاد زیرساخت ها، افزایش نرخ بهره وری محصولات استان و اشتغال است.
رضایی گفت: در اقتصاد آن سوی مرزها، استان فراه افغانستان نیازمند تامین منابع از جمله جاده و برق است که در سفر مسوولان به این استان 46 بند در راستای همکاری های دو جانبه به نتیجه رسیده است.
وی افزود: در این سفر در مباحث صادراتی تصمیم گرفته شد بین تجار ایرانی و افغان بانک اطلاعاتی ایجاد شود که تجار با اطمینان بیشتر صادرات داشته باشند.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار خراسان جنوبی گفت: در توسعه تجارت خارجی، پرواز خارجی نقش کلیدی دارد که در صدد راه اندازی پرواز بیرجند، هرات کابل هستیم.
رضایی بیان کرد: ایجاد نمایشگاه محصولات و دستاوردهای ملی و استانی در افغانستان مطرح است که بهترین بستر تجارت مصرف کالاهای استانی است.
وی افزود: بازار افغانستان برای ارائه کالاهای استانی بازار آماده و بسیار مستعدی است که از این فرصت طلایی باید استفاده کرد.665


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن