تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803840170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات طرح یکسان سازی کدهای تلفن استان یزد اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جزئیات طرح یکسان سازی کدهای تلفن استان یزد اعلام شد یزد- ایرنا - مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد جزئیات طرح همکدسازی یا یکسان سازی را که از چهارشنبه شب در استان اجرا می شود تشریح کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی مقوم روز شنبه در جمع خبرنگاران استان گفت: طرح همکدسازی تلفن ثابت تاکنون در 28استان اجرا شده و استان یزد به همراه خراسان شمالی و ایلام نیز این طرح را بزودی اجرا می کنند.
وی افزود: یزد به عنوان سی ام استان نیز این طرح را از ساعت 12شب 28 آبان ماه (چهارشنبه آینده) اجرا می کند.
مقوم درباره دلیل تاخیر در اجرای این طرح در استان یزد اظهار کرد: با توجه به جدا شدن شهرستان طبس از این استان و لزوم یکسان سازی کد این شهرستان با خراسان جنوبی ،در ابتدا در ماه گذشته کد تلفن طبس تغییر یافت و این طرح در دوم مهرماه در استان خراسان جنوبی اجرا شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات یزد افزود: بعد از طی این دو مرحله نوبت اجرای این طرح در یزد شده که امیدواریم با کمترین اشکال و اختلال و همراهی مردم بخوبی اجرا شود.
مقوم با اشاره به اینکه در طرح همکدسازی ،تلفن های ثابت استان یزد، هشت رقمی خواهد شد، ادامه داد: این طرح به منظور سهولت در برقراری تماس های درون استانی با هزینه کمتر ،حذف کد بین شهری در تماس های درون استانی و کاهش تعرفه های بین شهری
کاهش هزینه مکالمات اجرا می شود.
به گفته این مسوول ،اختصاص یک شماره منحصر بفرد برای هر مشترک در سطح استان از دیگر مزایای اجرای این طرح است .
وی درباره مراحل اجرا این طرح نیز تصریح کرد: در این طرح به جز تغییر کد استان از 0351 به 035 به ابتدای شماره تلفن های مشترکان تلفن ثابت شهر یزد که حدود 61.5درصد شماره های استان را شامل می شود، بدون تغییر شماره های قبلی فقط عدد 3 افزوده می شود.
مقوم اضافه کرد: همچنین با اجرای این طرح، سایر شهرستان های تابعه یزد با استان همکد شده و مشترکان برای تماس های داخل استان، نیازی به شماره گیری کد ندارند.
مدیرعامل مخابرات یزد ادامه داد: در این طرح شماره هفتم 9.5درصد مشترکان ،شماره هفتم و هشتم 20درصد گروه دیگری از مشترکان و شماره های پنجم و هفتم و هشتم 9درصد از مشترکان برخی شهرستان ها تغییر می کند.
به گفته وی ، با اجرایی شدن طرح همسان سازی کدها، تعرفه تمامی مکالمات درون استانی به صورت شهری محاسبه خواهد شد و دیگر هزینه مسافت و جابجایی در قبض اعمال نخواهد شد.
مقوم در این خصوص گفت: به عنوان نمونه تعرفه درون شهری دقیقه ای 30ریال می شود در حالی که این تعرفه قبلا در تماس های هرات به یزد 300ریال بوده و همین تغییر در تماس های خارج از استان نیز اتفاق می افتد.
این مسوول افزود: این هزینه ها پیشتر مثلا در تماس از یزد به تهران 610ریال بوده در حالی که با اجرای طرح همکدسازی به 330ریال کاهش می یابد.
وی درباره تعرفه های تماس با تلفن های همراه نیز گفت: بر اساس نرخ های جدید، کارکرد صورتحساب مشترکان ،هر دقیقه مکالمات تلفن ثابت به همراه شرکت ارتباطات سیار 625 ریال و هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به سیار اپراتورهای تلفن همراه 625 ریال محاسبه می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات یزد درباره راههای اطلاع رسانی به مردم و دریافت شماره جدید خود گفت: اطلاع رسانی از طریق قبوض ، از طریق تماس با سامانه 235، ارسال پیامک به سامانه 1000003535، تماس با شماره 0351-9713535برای مشترکان خارج از استان و مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان یزد بهترین راههای اطلاع از تغییرات شماره هاست.
مقوم با اشاره به اینکه این طرح در 30مرکز تلفن شهری و 120مرکز تلفن روستایی اجرا می شود ، افزود: بعد از اجرای این طرح ، دو شماره اول تلفن مراکز خدماتی و اداری پاسخگوی مردم به 31تغییر می یابد به عنوان مثال دو شماره 61استانداری به 31تغییر می یابد.
وی همچنین از تغییر شماره های GSM روستایی خبر داد و گفت: برقراری ارتباط با تمامی شماره ها با کد 03558 امکان پذیر خواهد بود.
در این جلسه مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات نیز از وجود نرم افزار جدیدی بر روی سایت این شرکت برای تغییر خودکار شماره های تلفن همراه خبر داد.
عبدالمجید معنوی افزود: افراد می توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی های اندروید ، تمامی شماره تلفن های خود را به صورت خودکار و بر اساس طرح همکدسازی تغییر دهند.
در حال حاضر 580هزار تلفن ثابت نصب شده در استان یزد داریم که 500شماره آن دایر است.
استان یزد در حال حاضر یک میلیون و 57هزار نفر جمعیت دارد.ک/2
1968/ 650


17/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن