تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799070350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان:رییس جمهوری تاکید ویژه ای بربهره برداری ازخط ریلی گیلان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار گیلان:رییس جمهوری تاکید ویژه ای بربهره برداری ازخط ریلی گیلان دارد رشت-ایرنا- استاندار گیلان با اشاره به ساخت راه آهن قزوین - رشت گفت : رییس جمهوری تاکید ویژه ای بربهره برداری ازخط ریلی گیلان دارد و امیدواریم با توجه به اهمیت این موضوع، شاهد بهره برداری هرچه سریعتر آن باشیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدعلی نجفی" شامگاه شنبه درمراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح بازکیاگوراب اظهارکرد: دولت مصمم است تا عقب ماندگی استان در حوزه زیرساخت های ارتباطی بویژه پروژه های راهسازی گیلان جبران شود.
وی ادامه داد: با توجه به وجود 10 هزار کیلومتر راه ریلی که جزو افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، متاسفانه سهم استان گیلان از این راه ریلی تنها 360 کیلومتر است که این مقدار نیز تاکنون به بهره برداری نرسیده است.
وی با یاد آوری وعده مسوولان وقت درخصوص شنیدن سوت قطار درخرداد سال 91 اظهارداشت: دکتر روحانی تاکید ویژه ای درخصوص بهره برداری ازاین خط مهم ریلی دارند وامیدواریم با توجه به اهمیت تحقق این مهم، شاهد بهره برداری هر چه سریعتر آن باشیم .
استاندار گیلان گفت:با توجه به وجود بیش از دو هزار کیلومتر آزاد راه در کشور متاسفانه هنوز 11کیلومتر باقی مانده آزاد راه رشت - قزوین تکمیل نشده و در ایام تعطیلات با ورود حجم بالای مسافر به استان، مشکلاتی در این زمینه بوجود می آید.
نجفی به تعریض راه رودبار - منجیل اشاره واضافه کرد: با توجه به حجم بالای مسافر به استان، تنها تعریض این جاده پاسخگو نیست و11کیلومتر باقیمانده باید تکمیل شود.
وی همچنین ازعقب ماندگی 10 درصدی استان در بخش راه های روستایی نسبت به میانگین کشوری خبر داد وخواستار توجه ویژه مسوولان درجهت حل مشکلات استان شد.
وی افزود: کنارگذر انزلی - تالش، تقاطع غیرهمسطح فومن - شفت - آقا سید شریف، تکمیل راه پونل - آستارا وسنگر به سیاهکل ازجمله پروژه های مهمی است که باید در جهت اجرای هرچه سریعتر آن تلاش کنیم.
معاون شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور نیز در این مراسم محورهای فعالیت این سازمان را ایجاد انسجام تشکیلاتی ، کاهش تصدی ها وتقویت امور راهبردی مدیریت حمل و نقل و با هدف مدیریت متمرکز در زمینه ساخت راه ، آزاد راه ، راه آهن ، بنادر و فرودگاه ها ذکر کرد.
"خیرالله خادمی" گیلان را پل ارتباطی میان چهار استان در شمال ، مرکز و شمال غرب دانست وافزود: گیلان ارتباط دهنده استان های شمال غرب با شمال شرق کشور است.
وی اتصال استان گیلان به راه آهن سراسری را از جمله اولویت های وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.
"ایرج ندیمی" نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز از توجه دولت به توسعه و آبادانی کشور قدردانی کرد و گفت: با توجه به وجود سه هزار طرح عمرانی و بودجه ناچیز ، دولت علیرغم تمامی مشکلات، نهایت تلاش خود را در جهت توسعه و آبادانی به کار گرفته که جای قدردانی دارد.
به گزارش ایرنا، تقاطع غیر همسطح بازکیاگوراب دارای51 متر طول و 21 متر عرض و 369 متر طول کل مسیر آن می باشد که برای تکمیل آن یکصد میلیارد ریال هزینه شده است.
کاهش مصرف سوخت سالیانه حداقل به میزان 15 میلیارد ریال ، توزیع ترافیک و تسهیل و تسریع در ترافیک عبوری ، ایجاد ارتباط مستقیم سیاهکل به رشت و لاهیجان به سیاهکل، حذف دور برگردان های همسطح حادثه خیز ، افزایش ایمنی حرکات ترافیکی وکاهش تصادفات ازجمله مزایای اجرای این پروژه محسوب می شود.
تقاطع غیر همسطح بازکیاگوراب، بزرگراه رشت - لاهیجان را به شهرستان سیاهکل در شرق استان گیلان متصل می کند.
10 هزار و 628 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان ، هشت هزار و787کیلومتر راه روستایی ، یک هزار و133کیلومتر راه فرعی، 311 کیلومتر راه اصلی، 344 کیلومتر بزرگراه و53 کیلومتر آزادراه است.ک/2
7296/695/1859


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن