تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799441519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری خارجی در مقابل تمامی ریسک‌ها تضمین می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون وزیر اقتصاد:
سرمایه گذاری خارجی در مقابل تمامی ریسک‌ها تضمین می‌شود
معاون وزیر اقتصاد و رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران گفت: سرمایه گذاری خارجی در مقابل تمامی ریسک‌های غیر تجاری تضمین می‌شود.
 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت اقتصاد و دارایی، محمد خزاعی در همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری استان همدان افزود: سیستم بانکی ایران بر اساس قانون موظف است در آوردن سرمایه، بازگشت سرمایه و انتقال سود سرمایه گذاری با سرمایه گذار همکاری کند.
 
وی اظهار کرد: تمامی امتیازاتی که توسط دولت جمهوری اسلامی ایران ارایه می گردد، ضمانت می شود.
 
خزایی تاکید کرد: البته دولت ایران ضمانت نمی‌کند سرمایه گذاری چقدر سود دهد ولی حفظ و انتقال سرمایه و سود، حفظ سرمایه گذاری در برابر تعرض و مصادیقی از این قبیل تضمین می شود.
 
معاون وزیر اقتصاد بیان کرد: طبق آمارهای موجود در سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی سهم سرمایه گذاری خارجی در همدان صفر است.
 
خزاعی گفت: البته در سال 93 رقم دو میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در همدان صورت گرفته است ولی در کل عمر سازمان سرمایه گذاری که افزون بر چهل سال دارد این سهم همچنان صفر است.
 
رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران تصریح کرد: سرمایه گذاری نکردن و استفاده نکردن از منابع مالی خارجی در یک استانی که پدر تمدن ایران است بسیار جای تاسف دارد.
 
وی تاکید کرد: با وجود چنین شرایطی برای استان همدان که زبان تمدن ایران از هزاران سال قبل است برگزاری این همایش بسیار اهمیت دارد.
 
خزاعی اضافه کرد: چنانچه این همایش منجر به هیچ اتفاق اقتصادی در دو ماه آینده نشود نیز خود این همایش یک بیداری برای توسعه سرمایه گذاری خارجی و داخلی در ایران است .
 
رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران بیان کرد: آنچه به عنوان کاهش فقر مطرح است از شعارهای اولیه تفکر اسلامی و دینی ما است ولی این سخن به علت بی توجهی ما توسط دیگران مطرح می شود.
 
معاون وزیر اقتصاد گفت: در منطق دینی اسلام و منطقی که نظام جمهوری اسلامی بر آن بنا شده و در نگاه دولت تدبیر و امید و در تعابیری که از سوی رهبری بکار رفته توسعه اقتصادی، رشد اقتصادی، تولید و کاهش فقر از عوامل قدرت کشور و ملت ایران محسوب می شود.
 
خزاعی تاکید کرد: به رشد اقتصادی صرفنظر از کاهش فقر و رفاه مردم باید به عنوان یک مولفه قدرت ایران و نظام اقتصادی نگاه کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه شعار توسعه اقتصادی یک گفتمان صرفا سیاسی نیست گفت: این شعار یک برنامه عملی و اجرایی است و سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران خارجی بدانند که اعتقاد ایران و دولتمردان ان و به خصوص شخص رهبری بر حمایت از اقتصاد، تولید، سرمایه گذاری، رشد و توسعه اقتصادی کشور و حمایت از تمامی دست اندرکارن تولیدی و اقتصادی معطوف است.
 
رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران بیان کرد: امروز ایران درگیر یک جنگ اقتصادی با جهان است و این خود بیانگر اهمیت توجه به امر اقتصاد است چرا که دشمنان با ایجاد تنگنا و محدودیت در توسعه اقتصادی ایران دنبال فشار به نظام هستند.
 
وی تصریح کرد: کاهش قیمت نفت یک اتفاق عادی اقتصادی نیست بلکه تحریم ها و اقدامات از این دست بیانگر این است که اقتصاد در بازی های سیاسی دنیا و استیلای کشورها و قدرت نمایی حرف اول را می‌زند.
 
خزاعی تاکید کرد: حمایت از اقتصاد شعار سیاسی نیست بلکه یک شعار، باور اعتقادی، ملی و حیثیتی برای کشور ایران است و ما متعهد به ایجاد تسهیلات و روانسازی و کاهش مرودات زائد و خدمت به هر اقدامی هستیم که منجر به تولید و کاهش فقر و قدرت اقتصادی در ایران شود.
 
معاون وزیر اقتصاد بیان کرد: امروز ایران اسلامی به چنان قدرت و هیمنه نظامی و فرهنگی رسیده که از نظر منابع اقتصادی در درجه ای قرار گرفته که پنج قدرت تاثیرگذار با حق وتو در پشت یک طرف میز نشسته و ایران در مقابل به مذاکره می پردازند.
 
وی با ذکر اینکه در عرف سیاسی این موضوع یک امر نادر است گفت: علت بروز این رویداد این است که ایران اسلامی دارای نمادها و نفوذی قوی در منطقه است و این امر ناگریز ساخته آنهایی که در دلشان مایل به وجود ایران نیستند نیز با این کشور به مذاکره بنشینند و حتی دعوت به همکاری در رفع معضلات منطقه کنند.
 
استان همدان با یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت و داشتن 9 شهرستان در حدود 1800 اثر تاریخی و گردشگری دارد و در حوزه کشاورزی نیز سالانه پنج میلیون تن محصولات کشاورزی در این استان تولید می شود که به گفته مسوولان در حدود 3.5 میلیون تن آن قابلیت فرآوری دارد.
 
استان همدان به دلیل قرار گرفتن در مرکزیت پنج استان کشور که هفت و نیم میلیون جمعیت را شامل می شوند و از همه مهمتر فاصله نزدیک دو ساعت و نیم تا تهران از جمله مناطق مستعد برای سرمایه گذاری است.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن