تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804441743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پرده عشاق» در پایتخت گشوده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: «پرده عشاق» در پایتخت گشوده می شود تهران-ایرنا- معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: ویژه برنامه «پرده عشاق»، با هدف تجلیل از مفاخر حسینی در مراکز فرهنگی هنری منتخب پایتخت برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدغلامرضا میرحسینی روز شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دهه سوم ماه محرم و دهه اول ماه صفر اظهار کرد: ویژه برنامه «پرده عشاق» با هدف تجلیل از مفاخر حسینی، افرادی که در ساماندهی، شکل دهی هیات های مذهبی نقش داشتند، سرایندگان اشعار مذهبی، تولیدکنندگان آثار هنری عاشورایی در مراکز منتخب فرهنگی هنری پایتخت برگزار می شود.
وی همایش «نوگلان حسینی» را از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ماه صفر عنوان کرد و ادامه داد: این همایش با هدف کشف و شناسایی استعدادها و توانایی های دانش آموزان پسر در تمامی مقاطع تحصیلی با همکاری سازمان دانش آموزی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: شب های شعر «برآستان اشک» در مدح و رثای بانوان حرم امام حسین(ع) به مدت 5 شب از دوم تا ششم آذر ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
میرحسینی گفت: امسال برای نخستین بار، ویژه برنامه «یک نذری ساده» با هدف بزرگداشت حماسه عظیم اربعین حسینی و توزیع آجیل مشکل گشا به زائران پیاده روی نجف تا کربلا برگزار می شود.
وی تجلیل از ارزش های دفاع مقدس را از دیگر اهداف برگزاری این ویژه برنامه دانست و افزود: این برنامه به نیابت از مادران شهدایی که کربلا را ندیدند و افزایش مشارکت مردم، همچون روزهای جنگ تحمیلی که برخی از زنان مایحتاج رزمندگان را تهیه می کردند، برگزار می شود.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه بسته های
«یک نذری ساده» با نذرهای نقدی و غیرنقدی دوستداران اهل بیت(ع) تامین می شود ادامه داد: علاقه مندان می توانند تا پایان هفته جاری در این طرح مشارکت کنند و نذرهای نقدی را از طریق صندوق های مستقر در فرهنگسراها یا به شماره حساب 100794617471 به نام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تمام شعب بانک شهر واریز کنند.
میرحسینی بیان کرد: رونمایی از پرچم «عزای اهل بیت» و اهدای آن به خانه هایی که در تمام ایام سال، روضه برگزار می کنند، تهیه دستمال عشق با لوگوی «پرده عشاق» و ارایه آن به 110 نفر از شرکت کنندگان در برنامه پرده عشاق، تولید نرم افزار «پرده عشاق»، شامل تصاویر، نواها و عکس هایی از مفاخر حسینی و تولید نرم افزار «نینوا» به عنوان بزرگترین بانک مداحی و مرثیه خوانی ویژه تلفن همراه از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ماه محرم و صفر است.
هادی آشتیانی دبیر دومین ویژه برنامه «پرده عشاق» نیز در این نشست به تشریح بخش های مختلف این ویژه برنامه پرداخت و گفت: امسال این ویژه برنامه همچون سال گذشته از 25 نفر از مفاخر حسینی که تاثیری بسزا در رونق عزاداری هیات های شهر تهران داشته و دارند، تجلیل خواهد کرد.
آشتیانی افزود: امروز(اول آذرماه) ساعت 15، آیین تجلیل از حاج احمد چینی مداح و مرثیه سرایی که به سبک سنتی مداحی و مرثیه سرایی می کند، در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.
وی ادامه داد:یکشنبه (دوم آذرماه) آیین تجلیل از حجت الاسلام تاج لنگرودی نویسنده کتاب مقتل عاشورایی «از مدینه تا مدینه» در فرهنگسرای فردوس، دوشنبه(سوم آذرماه) آیین تجلیل حاج سید محمد منتظری در سالن استاد شهریار بوستان ولایت، سه شنبه(4 آذرماه) آیین تجلیل از حاج محمد حاج ابوالقاسمی در فرهنگسرای ولا برگزار می شود.
آشتیانی بیان کرد: آیین تجلیل از حاج اسماعیل لالی چهارشنبه 5 آذرماه ساعت 18 در فرهنگسرای ابن سینا، پنجشنبه 6 آذرماه آیین تجلیل از یک هنرمند پیشکسوت تعزیه در فرهنگسرای بهاران و آیین تجلیل از حاج یدالله بهتاش در فرهنگسرای هنگام برگزار می شود.
دبیر دومین ویژه برنامه «پرده عشاق» گفت: در این ویژه برنامه جمعه(7 آذرماه) از مرحوم چمنی در فرهنگسرای گلستان، شنبه(8 آذرماه) از حاج علی اسدالهی و حاج سید احمد میر زمانی در سالن پیامبر اعظم (ص)،یکشنبه(9 آذرماه) از حجت الاسلام سید ابوالقاسم شجاعی در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه، دوشنبه(10 آذرماه) از سید مصطفی موسوی در فرهنگسرای شفق،سه شنبه(11 آذرماه) از هیأت مذهبی حضرت علی اصغر ( ع) در فرهنگسرای اندیشه و چهارشنبه(12 آذرماه) از حاج قاسم مستوفی در فرهنگسرای ارسباران تجلیل می شود.
آشتیانی افزود: پنجشنبه(13 آذرماه) از حاج حجت الله کسری در فرهنگسرای امام(ع)، از حاج غلامرضا سازگار در فرهنگسرای خاوران و حاج اکبر بازوبند در فرهنگسرای انقلاب، جمعه(14 آذرماه) از حاج غلامعلی سماواتی در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه و از شهید غلامعلی رجبی در فرهنگسرای قرآن،شنبه(15 آذرماه) از سیدمحمد موسوی سجاسی در فرهنگسرای شفق، یکشنبه(16 آذر ماه) از مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع)، دوشنبه17 آذرماه) از چهار پایه خوانهای بازار در فرهنگسرای رازی و سه شنبه(18 آذرماه) از حاج سلیم موذن زاده در فرهنگسرای بهمن تجلیل می شود.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژه برنامه «پرده عشاق» به پایگاه اطلاع رسانی عقیق و نشانی اینترنتی http://fhnews.irمراجعه کنند.
تهرام/7245/1348


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن