تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798261700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار کتاب دو جلدي سيره امام جواد(ع) تا پايان سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۳۴ب.ظ)
سيدجواد جعفري در هفته کتاب خبر داد: انتشار کتاب دو جلدي سيره امام جواد(ع) تا پايان سال مديرعامل بنياد بين‌المللي فرهنگي هنري امام رضا(ع) گفت: درحال حاضر کارهاي پژوهشي متعددي در انتشارات بنياد در دست انجام داريم که يکي از مهمترين آن‌ها انتشار کتاب دو جلدي بررسي زندگاني و ابعاد شخصيتي امام جواد(ع) است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدجواد جعفري، مديرعامل بنياد بين‌المللي فرهنگي هنري امام رضا(ع)، فرارسيدن هفته کتاب و کتابخواني را به دست‌اندرکاران ترويج فرهنگ مطالعه و زحمتکشان عرصه نشر به ويژه معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تبريک گفت و به همين مناسبت، برنامه‌هاي انتشارات بنياد بين‌المللي فرهنگي هنري امام رضا(ع) را تشريح کرد.
وي اظهار داشت: بنياد امام رضا(ع) در نخستين اقدام خود براي ترويج سيره و فرهنگ رضوي، موضوع نشر و کتابخواني را در اولويت کار خود قرار داد، به اين صورت که يک مرکز تخصصي به نام انتشارات بنياد بين‌المللي امام رضا(ع) تأسيس کرد.
جعفري افزود: انتشارات بنياد امام رضا(ع) سه وظيفه دارد، نخست انتشار دستاوردهاي پژوهشي برنامه‌هاي موضوعي جشنواره امام رضا(ع) است که هر سال با حضور توده مردم و پژوهشگران و اساتيد برگزار مي‌شود و لازم است برگزيده مقالاتي که به دبيرخانه جشنواره مي‌رسند، در قالب اثر مکتوب در اختيار جامعه قرار گيرد.
وي درباره دومين وظيفه انتشارات بنياد امام رضا(ع) توضيح داد: بخشي از برنامه‌هاي جشنواره امام رضا(ع) در قالب هنرهاي تجسمي برگزار مي‌شود و از آنجايي که آثار هنري بديع و زيبايي در اين جشنواره خلق مي‌شود، در قالب چاپ کتب رنگي يا توليد نرم افزار، اين آثار را براي مشاهده عموم در دسترس قرار مي‌دهيم.
مديرعامل بنياد بين‌المللي فرهنگي هنري امام رضا(ع) ادامه داد: بخش سوم فعاليت انتشارات بنياد به بحث سفارش اثر اختصاص دارد، يعني در مواردي که احساس نياز مي‌کنيم، به نويسندگان، پژوهشگران و مؤسسات پژوهشي سفارش توليد اثر مي‌دهيم، مثلا؛ در موضوع سبک زندگي که مورد تأکيد رهبر معظم انقلاب قرار دارد، سفارش‌هايي را با الهام از سيره رضوي داشته ايم و داريم.
دبير سيزدهمين جشنواره امام رضا(ع) در بخش ديگري از اين مصاحبه به جديدترين فعاليت‌هاي انتشارات بنياد امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: ترجمه فارسي کتاب، عوالم العلوم امام رضا(ع)، ترجمه صحيفه رضويه به زبان‌هاي زنده و پرمخاطب دنيا که تاکنون به زبان‌هاي فارسي، ترکي، اردو، انگليسي و غيره ترجمه شده، همچنين گردآوري آثار برگزيده شعر، داستاني و پژوهشي جشنواره امام رضا(ع) از دوره دهم تاکنون در دستور کار قرار دارد.
وي تأکيد کرد: با همکاري دانشگاه امام صادق(ع) و تحت نظر گروهي از پژوهشگران، دو جلد کتاب با موضوع بررسي زندگاني و ابعاد شخصيتي امام جواد(ع) در دست تأليف است که کار آن تا پايان سال انجام مي‌گيرد و در نظر داريم در ارديبهشت سال آينده، مقارن با ميلاد حضرت جوادالائمه(ع) و برگزاري نمايشگاه کتاب از آن رونمايي کنيم.
جعفري در پايان خاطرنشان کرد: اخيرا نيز گردآوري و انتشار کتاب نفيس غزال غزل، را داشتيم که 250 غزل از زيباترين غزل‌هاي شاعران آييني متقدم و متأخر را از قرن پنجم تاکنون در منقبت امام رضا(ع) شامل مي‌شود و اين اثر نفيس توسط وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در آيين اختتاميه دوازدهمين جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) رونمايي شد.
بر اساس اين گزارش، علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بيشتر درباره انتشارات بنياد بين‌المللي فرهنگي هنري امام رضا(ع) مي‌توانند به نشاني اينترنتي www.shamstoos.ir مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن