تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید حرکت به سمت تولید سیمان خاص باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس پژوهشگاه دانشگاه تهران: باید حرکت به سمت تولید سیمان خاص باشد تهران - ایرنا- رییس پژوهشگاه دانشگاه تهران گفت: راه حل ایجاد ارزش افزوده بالا در تولید سیمان کشور تمرکز بر روی تنوع محصول و تولید سیمان های خاص با کاربری ویژه است.


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دکتر «محمد عمل نیک» روز شنبه در مراسم گشایش سومین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان، انرژی و محیط زیست در سالن همایش های رازی با اعلام این مطلب افزود: از دیگر راه های ایجاد ارزش افزوده در صنعت سیمان استفاده از ضایعات دیگر صنایع به جای استفاده از منابع معدنی در کشور است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر از سیمان تنها در کاربری های تازه و ایجاد ساختمان استفاده می شود. این در حالی است که در بسیاری از کشورهای جهان از سیمان به جای آسفالت استفاده می کنند که این امر علاوه بر کاهش آلودگی زیست محیطی باعث ایجاد بازار سودآور در کشور می شود.
رییس پژوهشگاه دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه صنعت به ویژه صنعت سیمان باید به سمت استفاده از دانش پژوهشگاه ها برود، گفت: ظرفیت دانشجوی بسیاری از دانشگاه ها و پژوهشگاه ها در خدمت صنایع قرار دارد تا با تعریف پروژه های تخصصی به سمت ایجاد ارزش افزوده برویم.
** 558 میلیارد ریال قرارداد پژوهشگاه دانشگاه تهران با صنعت
وی در بخش دیگری از سخنانش میزان قراردادهای پژوهشگاه دانشگاه تهران را 558 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی گفت: هم اکنون 15 قرارداد در حوزه فرهنگ و علوم انسانی، 4 قرارداد در حوزه اقتصادی، 10 قرارداد در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، 8 قرارداد در حوزه صنایع هوا، فضا، 21 قرارداد در زمینه میراث فرهنگی و محیط زیست، یک قرارداد در زمینه طب تجربی و یک قرارداد در حوزه علوم کاربردی بین پژوهشگاه دانشگاه تهران و بخش صنعت امضا شده است.
وی افزود: همچنین 33 توافقنامه با صنایع مختلف منعقد شده است.
سومین کنفرانس بین المللی صنعت سیمان، انرژی و محیط زیست تا فردا در سالن همایش های رازی برپا است.
علمی (3) ** 9190 ** ل.ا**1599


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن