تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 4 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

وکیل تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801941486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش با دو معضل فضای آموزشی و وضعیت معیشتی معلمان روبروست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فانی: آموزش و پرورش با دو معضل فضای آموزشی و وضعیت معیشتی معلمان روبروست اصفهان – ایرنا – آموزش و پرورش با دوچالش کمبود فضای آموزشی و کاستی در وضعیت رفاهی و معیشتی فرهنگیان روبروست.


به گزارش ایرنا، اصغر فانی روز پنجشنبه در گردهمایی فرهنگیان آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: یک سوم مدارس ما از استاندارد لازم برخوردار نیست و با بودجه های سالانه نمی توان آن را حل کرد.
وی تاکید کرد: برای این منظور تجربه اختصاص یک روز پول نفت در دوران شهید رجایی و اختصاص بودجه ای چهار میلیاردی در سال 84-85 برای مقاوم سازی مدارس وجود دارد.
وی ابراز امیدواری کرد این مشکل با همکاری دولت و مجلس بر طرف شود.
وی در خصوص مسائل رفاهی فرهنگیان گفت: سایر سازمان ها علاوه بر حقوق پرداختی اضافه کاری و کمک های غیر نقدی به مناسبت های مختلف دریافت می کنند که انتظار داریم در بودجه 94 و در طول برنامه ششم توسعه به این مسائل توجه شود.
وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به 131 راهکار موجود در سند تحول آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جاری 40 راهکار این سند در قالب 99 برنامه به مرحله اجرا رسید.
وی ارتقای هویت، منزلت و معیشت معلمان را از مهمترین اولویت های دولت برشمرد و افزود: با وجود محدودیت های مالی و اقتصادی دولت بودجه امسال آموزش و پرورش نسبت به سال قبل، 26درصد افزایش یافت در حالی که کل بودجه دولت 11 درصد اضافه شد.
وی گفت: 99درصد بودجه آموزش و پرورش صرف حقوق فرهنگیان می شود در حالی که این رقم برای هر معلم رقم قابل توجهی نیست.
وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: باید منابع درآمدی این وزارتخانه را هم از طریق منابع دولتی و هم از طریق منابع خارج از دولت افزایش داد.
وی همچنین از ارائه لایحه رتبه بندی معلمان به مجلس تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: با تصویب این لایحه فرهنگیان بر حسب تلاش ها، فعالیت های علمی و تحقیقاتی و بهره گیری از روش های نوین تدریس رتبه بندی و بر اساس آن پرداختی حقوقی آنها نیز افزایش خواهد یافت تا عامل انگیزه بیشتر و ترمیم حقوق آنها را به همراه داشته باشد.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص کلاس های چند پایه ای نیز گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش مصوبه ای برای این کلاس ها در نظر گرفته شد تا در سال جاری بر حسب تناسب و تعداد دانش آموزان تا 6 ساعت اضافه موظفی برای معلمان به همراه داشته باشد.
وی در خصوص فشرده شدن کلاس ها به خاطر تعطیلی پنجشنبه ها، گفت: این مساله در حال مطالعه است و پیشنهادهایی در این زمینه وجود دارد.
فانی در خصوص انتقال برخی فرهنگیان دوره های متوسطه به دوره های ابتدایی با اشاره به اضافه شدن پایه ششم گفت: با اضافه شدن این پایه به 48 هزار آموزگار نیازمند می شدیم که امکان جذب نبود.
وی ادامه داد: به منظور رفع این مشکل موقتی که تا پایان دوره گذار و کامل شدن دوره آموزشی جدید وجود دارد ،مجبور شدیم از همکاران فرهنگی در سایر مقاطع بهره گیریم.
پیش از سخنرانی فانی تعدادی از فرهنگیان اصفهان به نمایندگی از مدیران و معلمان به بیان دیدگاه های خود در زمینه بهبود مسائل آموزش و مشکلات فرهنگیان پرداختند.
/ 546 م /7134/گ/


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن