تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818912195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بصیرت افزایی جامعه مهمترین محور فعالیت بسیجیان قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مسوول: بصیرت افزایی جامعه مهمترین محور فعالیت بسیجیان قرار گیرد مشهد-ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر مشهد گفت: بصیرت افزایی در مقابل ترفندهای دشمنان و آسیبهای و معضلات جامعه باید مهمترین رسالت و جهت گیری های رده های مختلف بیسج قرار بگیرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ "مهدی زراعت خواه" روز پنج شنبه در همایش یک روزه نخبگان بسیجی و مجمع ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر مشهد در فرهنگ سرای قرآن و عترت این شهر افزود: تبیین دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی، علمی و غیره به عنوان مهمترین محور بصیرت افزایی بسیجیان سرلوحه اقدامات ما قرار دارد.
وی ادامه داد: عمق بخشی فرهنگی و ارزشی جامعه در قالب اردوهای راهیان نور از دیگر محورهای اقدامات سپاه مشهد است و در این راستا بالغ بر دو هزار نفر از دانش آموزان مشهدی در قالب اردوهای راهیان نور برای بازدید به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.
وی نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی و اسلامی و عفاف و حجاب را از دیگر محورهای فعالیتهای سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی و از جمله ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد برشمرد.
سرهنگ زراعت خواه گفت: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم عزم جدی مسوولان ذیربط برای رفع مشکلات نقاط حاشیه ای مشهد، ما به نوبه خود با ایجاد و تقویت گردانهای عاشورا و الزهرا و کوثر و پایگاههای مقاومت بسیج و سالنهاهای ورزشی به توسعه و تعمیق مبانی ارزشی و دینی و انقلابی در نقاط حاشیه ای را در دستور کار خود قرار دادیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر مشهد گفت: کارگروههای تخصصی و قشری شامل سلامت ، بانوان، دفاعی، علمی و پژوهشی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، بسیج محلات، دانش آموزی، فرهنگیان، پیش کسوتان و خواص و نخبگان با عضویت 220 نفر از نخبگان بسیجی توسط این ناحیه طی یکسال گذشته فعال شده است.
وی هدف از تشکیل این کارگروهها را احصاء و بررسی تهدیدات در این بخشها در شهرستان مشهد و تلاش برای رفع آنها از طریق انتقال به مسوولان استانی و کشوری عنوان کرد.ک/2
7490/522


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن