تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803373397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه: در برنامه ششم باید یک سری عقب ماندگی های استان راجبران کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کرمانشاه: در برنامه ششم باید یک سری عقب ماندگی های استان راجبران کنیم کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه در جدیدترین گزارش عملکرد خود که بر روی وب سایت شخصی اش منتشر کرده، نوشته است: باید بتوانیم در برنامه ششم توسعه، یک سری از عقب ماندگی های استان را جبران کنیم.


به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی در ادامه این گزارش با اشاره به جلسه ای که با میرزایی معاون برنامه ریزی در خصوص برنامه ششم توسعه استان داشته افزوده است: یکی از مباحث مهمی که طی ماه های آینده و سال آینده با آن مواجه ایم برنامه ششم توسعه است.
وی اظهار کرد: نگاه دولت در برنامه ششم، توازن منطقه ای است، برای استان ما که عقب ماندگی های زیادی در زمینه های راه، زیربنایی، اشتغال، شاخص های اجتماعی و ... دارد، باید بتوانیم در برنامه ششم یک سری از این عقب ماندگی ها را جبران کنیم.
وی اضافه کرده است: به همین خاطر به طور مرتب جلساتی را تدارک می بینیم و در آینده این جلسات را با وزارتخانه ها و سازمان ها ادامه خواهیم داد تا بتوانیم نقش استان را افزایش دهیم و مشکلات را حل و فصل کنیم.

* ساماندهی امور مربوط به اردوگاه های ترک اعتیاد

استاندار کرمانشاه در ادامه به جلسه ای که با شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و رنجبر فرماندار کرمانشاه در باره ساماندهی اردوگاه های ترک معتادین داشته اشاره کرده است.
رضایی بابادی افزوده است: در این جلسه موارد مربوط به طرح توسعه ﻯ اردوگاهی که برای ترک معتادین در سراب نیلوفر داریم را بررسی کردیم و قرار شد که برای بالا رفتن ظرفیت این اردوگاه ها با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور هماهنگی ها را انجام دهیم.

* برنامه ها برای اصلاح تقاطع غیرهم سطح امام حسین (ع)

استاندار کرمانشاه در این گزارش همچنین به جلسه خود با احمدزاده و اجاق دو تن از اعضای شورای شهر کرمانشاه و قربانی شهردار پرداخته که طی آن انتقال میدان بار، پروژه کمربندی غربی و اصلاح تقاطع غیرهمسطح امام حسین را مورد بررسی قرار گرفته است.
وی در این نشست عنوان کرده است: در کشورهای توسعه یافته وقت زیادی را برای ارزیابی کارشناسی طرح می گذارند و بعد از انجام همه ارزیابی ها، به سرعت پروژه را اجرا می کنند اما متاسفانه در کشور ما برعکس است، یعنی تصمیم گیری ها به سرعت صورت می گیرد و بعد موقع اجرا همه چیز کند می شود.
وی افزوده است: پروژه ای مثل تقاطع غیرهمسطح امام حسین شتابزده تصمیم گیری شده و ارزیابی ها به درستی صورت نگرفته و حالا ما باید آن را اصلاح کنیم.

* تصمیم دولت یازدهم برای تشکیل ستادِ پیشگیری و مبارزه با زمین خواری

استاندار کرمانشاه در ادامه گزارش خود به جلسه بررسی و چگونگی مبارزه با پدیده زمین خواری، تغییر غیرقانونی کاربری اراضی، ساخت و سازهای غیرمجاز و راه های مقابله با آن اشاره کرده است.
وی در این جلسه با تاکید بر اینکه در این راستا همه دستگاه های اجرایی باید با اهتمام و جدیت وارد شوند، افزوده است: نسبت به این موضوع بسیار حساس هستیم و با قاطعیت در مقابل پدیده شوم زمین خواری، برنامه ها و دستورالمعل های ابلاغی را اجرا خواهیم کرد.
رضایی در ادامه گفته است: معاون عمرانی استانداری نیز به راهکارهای تدوین شده برای مبارزه و پیشگیری از پدیده زمین خواری پرداختند و توضیح دادند که بحث زمین خواری سالیانِ سال است که به یک مشکل برای کشور تبدیل شده و برهمین اساس دولت یازدهم تصمیم گرفته ستادی به نام پیشگیری از زمین خواری تشکیل دهد.
وی همچنین عنوان کرده است: ستاد پیشگیری و مبارزه با زمین خواری در استان فعال شده، پدیده زمین خواری را در قالب موضوعاتی همچون تصرفات، گرفتن زمین از منابع طبیعی برای پروژه ها و طرح ها و عدم اجرای طرح، ساخت و ساز های غیرمجاز، حاشیه نشینی، اعلام نیاز اراضی مازاد بر نیاز واحدهای صنعتی و معدنی را پیگیری می کند.
567


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن