تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری: عزم دولت یازدهم برای تکمیل آزاده راه تهران شمال جدی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جهانگیری: عزم دولت یازدهم برای تکمیل آزاده راه تهران شمال جدی است تهران- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری از عزم جدی دولت یازدهم برای تکمیل آزاد راه تهران - شمال خبرداد و گفت: دولت به دنبال این است تا این طرح به سرعت تکمیل شود و همه حمایت های لازم را در این زمینه انجام می دهد.


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا "اسحاق جهانگیری" در بازدید ازکارگاه قطعه یک آزاد راه تهران - شمال اظهار داشت: برنامه مهمی برای آزاد راه تهران، شمال دیده شده و به آن اهتمام جدی داریم.
وی ادامه داد: درخصوص قطعه 2و3 این آزاد راه باید برای سرمایه گذاری و تامین منابع مالی کار جدی انجام دهیم.
معاون اول رییس جمهوری به تعویق افتادن طرح های بزرگ را مناسب ندانست و گفت: مردم انتظار دارند طرح هایی مثل آزاد راه تهران شمال هرچه زودتر به پایان برسد.
جهانگیری به محدودیت تامین منابع این طرح اشاره کرد و افزود: برای کشوری همچون ایران این ظرفیت وجود دارد که تامین منابع مالی کند.
معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: بنیاد مستضعفان، وزارت راه و شهرسازی مسوولیت دارند تا برای تامین منابع راه کار بیندیشند که راه تامین آن نیز وجود دارد.
جهانگیری ادامه دارد: امیدوارم مردم و استان های شمالی فعالیت جدی که در حال شکل گیری در این آزاد راه هست مشاهده کنند.
آزادراه تهران شمال نام یک پروژهٔ بزرگ راه سازی در کشور است که قرار است شهر تهران را به شهرهای غربی استان مازندران متّصل کند.
مسیر آزاد راه از محل تقاطع غیر همسطح بابزرگراه شهید همت و بزرگراه آزادگان شروع و در امتداد درهکن پس از گذشتن از حاشیه روستای سولقان به تدریج از منطقه کوهستانی توچال عبور کرده و سپس توسط تونل تالون به طول ۴۸۵۰ متر این رشته کوه را قطع نموده و در دامنه های شمالی آن در منطقه دوآب شهرستانک قرار می گیرد.
این مسیر به موازات جاده قدیم کرج-چالوس امتداد می یابد و در دره سرهنگ وارد تونل البرز به طول ۶۳۵۰ متر شده و در پل زنگوله خارج می شود، سپس با عبور از ارتفاعات البرز به موازات جاده موجود کرج-چالوس تا شهر چالوس ادامه یافته و در نهایت با یک تقاطع غیر همسطح به کمربندی نوشهر - چالوس -تنکابن متصل می شود.
ادامه دارد...
سیام (3)**7261** ن.پ** 1569


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن