تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799154705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نشست بررسی عوامل کندی احداث آزادراه تهران - شمال در دفتر جهانگیری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برگزاری نشست بررسی عوامل کندی احداث آزادراه تهران - شمال در دفتر جهانگیری نوشهر- ایرنا - نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت درمجلس شورای اسلامی گفت که نشست بررسی علل و عوامل کندی احداث آزادراه تهران - شمال با حضور افراد مسوول در دفتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.


"قاسم احمدی لاشکی " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این موضوع در صحن علنی مجلس مطرح شد و پیرو آن در دستور کار معاون اول رییس جمهوری قرارگرفت که به همین منظور نشستی با هدف بررسی علل و عوامل کندی روند ساخت قطعات 2 و 3 آزادراه در دفتر کار معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.
این نماینده مجلس همچنین گفت که معاون اول رییس جمهوری، وزیرراه و شهرسازی، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل جاده ای قرار است به زودی از قطعات دوم و سوم آزاد راه تهران - شمال بازدیدی داشته باشند.
وی همچنین از شتابزدگی در بهره برداری از قطعه چهارم این آزاد راه از سوی مسوولان دولت گذشته انتقاد کرد و ادامه داد: اعتبارات زیادی برای این قطعه آزاد راه هزینه شد اما از زمان بهره برداری آن تاکنون شاهد اتفاقات زیادی از جمله ریزش و رانش کوه و بسته شدن این مسیرارتباطی دراین منطقه بوده ایم.
قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال مربوط به حوزه استحفاظی چالوس (مرزن آباد - چالوس ) بوده که به طول حدود 23 کیلومترو اعتباری بالغ برحدود دوهزارو 300 میلیارد ریال ماه فروردین سال گذشته با حضور رییس جمهوری وقت به بهره برداری رسید.
این نماینده مجلس تاکید کرد که تا قبل از رفع اشکالات اساسی این قطعه مسوولان نهادهای ذیربط نباید نسبت به بازگشایی دوباره آن اقدام کنند.
احمدی افزود: هم اینک وضعیت این مسیرارتباطی به گونه ای است که در زمان شرایط نامساعد جوی و بارندگی دچار ریزش و رانش شده و گل و لای ناشی از بارندگی ها منجر به مسدود شدن این جاده می شود.
وی تصریح کرد: هرچند مسوولان آزادراه برای رفع نواقص فنی و ایمن سازی این مسیر اقدام به ایجاد مراکز اخذ عوارض کرده بودند که با پیگیری ها به عمل آمده نسبت به جمع آوری آن تصمیم گیری شد.
مسیر آزادراه تهران - شمال از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همت و بزرگراه آزادگان آغاز و در امتداد دره ˈ کن ˈ پس از گذشتن از حاشیه روستای ˈ سولقان ˈ از منطقه کوهستانی ˈ توچال ˈ عبور کرده و سپس با تونل بلند تالون به طول 4900 متر این رشته کوه را قطع و در دامنه های شمالی آن در منطقه دو آب شهرستانک قرار می گیرد.
با اجرای این قسمت که طول تقریبی آن 32 کیلومتر است، مسیر فعلی حدود 60 کیلومتر کوتاهتر می شود.
از آن پس، مسیر به موزات جاده قدیم کرج – چالوس امتداد می یابد و در دره سرهنگ وارد تونل البرز به طول 6400 متر شده و در پل زنگوله خارج می شود، سپس با عبور از ارتفاعات البرز به موازات جاده موجود کرج - چالوس تا شهر چالوس ادامه یافته و در نهایت با یک تقاطع غیر همسطح به کمربندی چالوس – تنکابن متصل می شود.
تعداد تونل ها (در باند رفت و برگشت) 146 دستگاه و در مجموع به طول تقریبی 88 کیلومتر است که تونل های بلند تالون و البرز به ترتیب به طول تقریبی 4900 متر و 6400 متر (در هر باند) طولانی ترین آنها به حساب می آیند.
تعداد پل های بزرگ در باند رفت و برگشت هم در مجموع 81 دستگاه به طول حدود 11 کیلومتر است.ک/3
624/1535/608


17/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن