تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798383451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهیمی: تمرکز قایقرانی بر روی رشته مدال آور این ورزش است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ابراهیمی: تمرکز قایقرانی بر روی رشته مدال آور این ورزش است
سرپرست اسبق فدراسیون و مشاور ارشد فدراسیون و مشاور ارشد فدراسیون قایقرانی گفت: در شهریور سال گذشته با 20 طلا و 14 نقره و 8 برنز مقام اول آسیا را به دست آوردیم امیدوارم این فعالیت‌ها ادامه دار باشد.


خسرو ابراهیمی‌سرپرست اسبق و مشاور ارشد فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همه فعالیت‌ها را برای آماده سازی هر چه بهتر ورزشکارانمان‌ انجام دادیم که روئینگ‌ و کانو در شهریور سال گذشته در ازبکستان، چین و هند با دریافت 20 طلا و 14 نقره و 8 برنز مقام اول آسیا را دریافت کردیم.
 
 وی افزود: همچنان فعالیت‌ ما برای هر چه بهتر شدن ورزشکاران ادامه خواهد داشت و امیدوارم آقای امینی با روحیه مضاعفی که برای ورزشکاران به وجود بیاورند برای گرفتن نتایج هر چه بهتر در مسابقات ورزشکاران را آماده کنند.
 
ابراهیمی در  ادامه خاطر نشان کرد: نتایج مسابقاتی که در کره بود بسیار خوب بود و نشان می‌داد که توانسته‌ایم به پتانسیل‌هایمان اشراف داشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: قایقرانی در میادین داخلی و کنگره‌های بین‌الملی دور نمای خوبی ایجاد کرده است و این مسابقات جهانی چند جانبه را با رودی خوب پشت سر گذاشته‌ایم.
 
وی بیان داشت: فدراسیون قایقرانی در رشته‌های کانو و آبهای آرام و خود قایقران‌های کانوپلو، استالوم و آب‌های خروشان بسیار قوی است.
 
سرپرست اسبق فدراسیون و مشاور ارشد فدراسیون قایقرانی در ادامه افزود: رشته بادبانی‌ هم با داشتن  رفتینگ قایق‌های بسیار خوب و در پایگاه‌های انزلی و جنوب کشور با توجه به استمراری که دارد زیر نظر آقای اتابکی تمرینات بسیار خوب صورت می‌پذیرد.
 
 وی تصریح کرد: رفتینگ‌ رشته  بسیار جذابی است ولی ما در مسابقات آسیایی و جهانی تا به حال شرکت نکرده‌ایم ولی تمریناتمان‌ در دی ماه گذشته کسب تجربه خوبی به دست آوردیم.
 
ابراهیمی در ادامه تاکید داشت: رشته رفتینگ در اصفهان و چهار محال بختیاری به صورت توریستی و متمرکز در حال انجام است ولی اولویت ما در حال حاضر رشته‌هایی است که مدال آوری دارند با توجه به مسابقات آسیایی و جهانی که در دوره‌های قبل داشتیم.
 
 سرپرست اسبق فدراسیون و مشاور ارشد فدراسیون قایقرانی افزود: فعلا رشته رفتینگ‌ را در گوشه چشمان به آن نگاه می‌:نیم و امیدواریم با آرامش خیال بهتری به طرف رفتینگ برویم و نگاه بیشتری به آن در آینده خواهیم داشت.
 
 وی در ادامه تصریح کرد: اردوهای قایقرانی در داخل و خارج از کشور در حال انجام است و در حال حاضر هم هوا نسبتا برای ادامه اردوها‌ مناسب است ولی امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اردوها پیش برود.
 
وی در ادامه اظهار داشت: اردوهای تهران، مازندران و گیلان در حال اجرا است و برای اردوهای پرتقال همچنان برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است و با مدال‌هایی که تا به حال به دست آوردیم و تمهیداتی که فدراسیون قایقرانی برای ورزشکاران در نظر گرفته است امیدوارم در مسابقات آینده نتایج خوبی به دست بیاوریم و همان گونه که مقام اول آسیا هستیم نتایج متفاوتمان‌را در قهرمانی جهان هم کسب کنیم .
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:روحیه مضاعف امینی که برای ورزشکاران در نظر گرفته است مانند مسابقات قبلی نقس مهمی در اجرای مسابقات با موفقیت بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن