تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803128536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج و توسعه ورزش بانوان از اهداف اداره ورزش قروه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ترویج و توسعه ورزش بانوان از اهداف اداره ورزش قروه است قروه - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه گفت: ترویج و توسعه ورزش بانوان از اهداف اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.


به گزارش ایرنا، امیر رشید امیری روز شنبه در نشست توسعه ورزش بانوان در اداره ورزش و امور جوانان شهرستان قروه افزود: نصف جمعیت کشور خانم ها هستند و با توجه به اینکه زنان جایگاه ویژه ای در اجتماع دارند برای استقبال و نجات خانواده باید به توسعه ورزش بانوان توجه کرد.
به گفته وی نشاط اجتماعی خانواده ها در گرو سلامت روحی و جسمی زنان بوده و برای دستیابی به این امر، زنان باید ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند.
او افزود: با برنامه ریزی هایی که در خصوص توسعه فضاهای ورزشی بانوان و فرهنگ سازی در زمینه ورزش انجام شود میزان شیوع افسردگی، بیماری های قلبی و عروقی و آلزایمر در میان زنان کاهش می یابد.
وی با ابراز نگرانی گفت: ورزش در خانواده ها متاسفانه گم شده است باید ورزش به عنوان یک نیاز اساسی و یک ناجی در کنار خانواده ها قرار گیرد.
این مسوول با اشاره به اینکه زنان خانه دار از تمام فعالیت های جسمی زده اند و خانه نشین شده اند گفت: برای جلوگیری از این امر باید ورزش در زندگی شخصی به عنوان یک ضرورت قرار گیرد تا فرد احساس پوچی نکند.
رشید امیری اظهار کرد: زندگی فقط در آن نیست استخدام پست های دولتی شد خانم ها در خانواده ها نقش آفرین هستند باید زمینه توسعه ورزش در خانواده ها و حضور ورزش در جامعه فراهم شود.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه با اشاره به برنامه های شورای راهبردی زنان افزود: برنامه محوری و تفکر راهبردی، تشکیل مجمع خیرین و ورزش یار، تنظیم مرامنامه پهلوانی با محوریت اخلاق و طرح مشکلات کلان ورزشی شهرستان از جمله این برنامه ها است.
به گفته وی تولید فکر و ارائه راهکارهای عملی برای ورزش، نهادینه شدن فرهنگ ورزش در جامعه، بهره گیری از پتانسیل های آموزشی مربیان ورزش و توجه ویژه به جوانان و برنامه ریزی جهت بهره گیری از جمله پتانسیل های عظیم بانوان است.
رشید امیری اظهار کرد: تدوین برنامه توسعه ورزشی بانوان در ورزش های همگانی و عمومی در سطح شهر و روستا، برقراری ارتباط منسجم با سازمان های دولتی و غیر دولتی به منظور استفاده از توانمندی و پتانسیل های بالقوه بخش ورزش بانوان از جمله راهکارهای توسعه ورزش بانوان است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه از بانوان ورزشکار خواست با برنامه ریزی موانع توسعه ورزش بانوان را شناسایی و در جهت توسعه ورزش مدرن و همسنخ با زندگی و محیط جغرافیایی مناطق مختلف کشور بویژه روستایی و عشایری برنامه ریزی کنند.
به گفته وی باید توسعه امکانات و زیر ساخت های ورزشی در مناطق روستایی مورد توجه قرار گیرد و با حضور مستمر در رویدادهای فرهنگی و ورزشی در شهرستان در حوزه ورزش بانوان برنامه ریزی شود.
رشید امیری گفت: باید با برنامه ریزی در جهت برگزاری همایش ها، جشنواره ها، همایش های استانی و منطقه ای در حوزه ورزش بانوان توجه کرد و در جهت بهره مندی از تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد نهضت داوطلبین علاقمند به توسعه ورزش برنامه ریزی کرد.
به گفته وی کل اعتبارات ورزشی در شهرستان قروه چهار میلیارد و 500 میلیون ریال است که از این اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال جهت احداث سالن ورزشی سقف کوتاه شهر دزج و 500 میلیون ریال جهت زمین ورزشی روباز گنجی تخصیص یافته است.
رشید امیری افزود: 600 میلیون ریال نیز برای خرید تجهیزات هیات های ورزشی و 900 میلیون ریال تعمیرات عمرانی در ورزش شهرستان در نظر گرفته شده است که این مبلغ اعتباری کمی برای شهرستان است.
او همچنین از جذب شش میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار از محل ماده 180 توسط نماینده مردم شهرستان قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی جهت حوزه عمرانی و ساخت سالن ورزشی در شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.
رشید امیری همچنین از اختصاص 150 میلیون ریال دیگر برای هیات های ورزشی و 100 میلیون ریال برای تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران در ایام دهه فجر توسط نماینده مردم شهرستان قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سه هزار و 300 ورزشکار سازمان یافته در شهرستان قروه وجود دارند که تلاش می شود تا پایان سال به پنج هزار ورزشکار برسد.
51 هیات های ورزشی در شهرستان قروه وجود دارد که از این تعداد 38 هیات مربوط به آقایان و 13 هیات بانوان است.ک/2
7345/533


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن