تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802942533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسارات ناشی از گودبرداری غیراصولی ساختمان در استان تهران حدود 40 درصد کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خسارات ناشی از گودبرداری غیراصولی ساختمان در استان تهران حدود 40 درصد کاهش یافته است تهران - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: خسارت های جانی و مالی ناشی از گودبرداری های غیراصولی ساختمان در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 30 تا 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "سعید غفرانی" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از مشکلات سازمان نظام مهندسی در سطح استان به ویژه شهر تهران، گودبرداری غیر اصولی ساختمان های در حال ساخت است.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی و اقدامات کارشناسی انجام شده، گودبرداری ساختمان به ویژه گودهای با عمق بیش از شش متر با نظارت و کنترل دقیق بازرسان سازمان نظام مهندسی انجام می شود..
غفرانی با اشاره به اینکه این اقدام نقش موثری در کاهش خسارت های ناشی از گودبرداری ها در سطح استان داشته، اظهار کرد: توقف عملیات گودبرداری
کار درستی نیست و به همین منظور به مالکان و ناظران پروژه های ساختمانی در حال ساخت تاکید شده باید جداره ها و سازه نگهبان را با استفاده از روش های مختلف انکراژ، نیلینگ و سازه های پایدار اجرا کنند.
وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی 14 هزار گودبرداری از ابتدای سال جاری تاکنون دراین استان مورد بازدید کارشناسان این سازمان قرار گرفته که از این تعداد یک هزار و 200 گودبرداری پرخطر شناسایی و مکاتبات لازم با شهرداری برای توقف کار انجام شده است.
وی گفت: اگر مهندسان و کارشناسان هفت رشته فنی و مهندسی به هنگام ساخت و سازها، نقش تخصصی خود در ساختار شکل گیری شهرها را ایفا کنند، شاهد شکل گیری فضای شهری مناسب و ایمن خواهیم بود.
غفرانی با اشاره به افزایش کیفیت ساخت و ساز ساختمان ها نسبت به چند سال گذشته، افزود: یکی از وظایف مهم سازمان نظام مهندسی، نظارت بر ساخت و ساز ساختمان با استفاده از مهندسان ناظر و کارشناسان حرفه ای است.
وی با بیان اینکه برای اثربخشی بیشتر قوانین نظام مهندسی، بازنگری و اصلاح برخی از قوانین فعلی لازم و ضروری است، گفت: درهمین راستا، طرحی برای اصلاح برخی از قوانین مربوط به نظام مهندسی تهیه و در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که اجرای آن منوط به تصویب در صحن علی مجلس است.
رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران همچنین ضمن مخالفت با پدیده امضا فروشی مهندسان در طراحی و ساخت، تصریح کرد: در این زمینه با اجرای اقدامات نظارتی و کنترلی، با متخلفین به صورت قاطع و قانونی برخورد می شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران تصریح کرد: به منظور حضور و نظارت سازمان نظام مهندسی در تمام ساخت و ساز ساختمان ها در سطح استان تهران نامه ای به شهرداری ارسال شده است.
تهرام/1699


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن