تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801182410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رامسر : اعتبار و آقایی مسوولان از مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه رامسر : اعتبار و آقایی مسوولان از مردم است نوشهر- ایرنا - امام جمعه رامسر خواستارعزم جدی مسوولان ادارات و نهادهای ذیربط در جهت رسیدگی به خواسته ها و حل مشکلات مردم این شهرستان شد و گفت: اعتبار و آقایی مسوولان از مردم است.


به گزارش خبرنگارایرنا، "سیدجلیل مرتضوی " روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر، گفت : امروز زمانی جایگاه و خدمات رسانی مسوولان معنا و مفهوم پیدا خواهد کرد که برای رضایت مندی مردم آنچه که شهدای گرانقدردر وصیت نامه هایشان توصیه کرده اند ،گام بردارند.
وی افزود : امروز مهم ترین مساله که به حل مشکلات و تحقق مطالبات بحق مردم می انجامد هم افزایی و انسجام رویه درمیان مسوولان ادارات و نهادها درمنطقه است.
وی اظهارداشت : امروز گزارش های متعددی مبنی بر نارضایتی مردم از مسوولان برخی از ادارات به دفتر امامه جمعه ارایه می شود که چنین وضعیتی جای تامل دارد.
امام جمعه رامسر با اشاره به دیدگاه های رهبری فرزانه مبنی برآنکه مردم ولی نعمت هستند و نباید آنان را رها کرد ، تاکید کرد که باید به تاسی از منویات ولایت فقیه برای رضایت مندی مردم و توسعه و آبادانی منطقه تلاش کنیم.
مرتضوی همچنین خواستارحضور پررنگ تر و پیوسته مسوولان نهادهای ذیربط در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این شهرستان شد
رییس اداره اوقاف و امورخیریه رامسرنیز گفت : وقف به عنوان یک سنت حسنه ماندگار نقش در ابعاد مختلف نقش موثری در جامعه به همراه خواهد داشت.
"ابراهیم عزیزپور " افزود : امروز برطبق اسناد موجود مازندران در حوزه وقف در بخش های مختلف بویژه در زمینه علمی و پژوهشی جزو سومین استان کشوراست.
وی برای احیا وحفظ بقاع متبرکه درشهرستان خواستار همکاری همه جانبه مسوولان نهادهای ذیربط شد.ک/2
624/1535/608


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن