تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه آبدان: مسوولان باید برای خدمت به مردم مشتاق باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه آبدان: مسوولان باید برای خدمت به مردم مشتاق باشند بوشهر- ایرنا- امام جمعه شهرآبدان گفت: خدمتگزاری به مردم توصیه موکد بزرگان دینی است که مسوولان باید به آن توجه ویژه ای داشته و برای خدمت بموقع و بی منت به مردم مشتاق باشند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان دیر افزود: اگر مسوولی در انجام خدمت گزاری به مردم تاخیرو یا کوتاهی کند روز قیامت باید پاسخگو باشد.
وی اضافه کرد: همه باید قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را ارج گذاشته و از قرصت های باقی مانده نهایت بهره را ببرند.
فرمانداردیرگفت: نقش بسیج، پاسداری از انقلاب، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و حفظ تفکر بسیجی درهمه صحنه هاست.
حمزه اعتماد افزود: عزتمندی نظام اسلامی مرهون رشادت های شهدا، رزمندگان و بسیجیان سلحشور است که این تفکر کشور را از خطرات دشمن بیمه کرده است.
وی در باره اعتبارات شهرستان دیرگفت: امسال 310میلیاردریال در قالب 170 پروژه به این شهرستان اختصاص پیداکرده است که تاکنون 58 درصد آن به دستگاههای اجرایی شهرستان پرداخت شده است.
فرمانداردیر جذب اعتبارات ملی در توسعه شهرستان لازم دانست و افزود: مدیران دستگاههای اجرایی در جذب اعتبارات ملی پیگیری و تلاش کنند.
وی بیان کرد: طبق دستور موکد استانداربوشهر اگر مدیری بموقع در اجرای پروژه عمل نکند اعتبار آن پروژه به محلی دیگر جابجا خواهدشد.
اعتماد با اشاره به اهمیت خبر و رسانه در انعکاس خدمات مسوولان و بیان مشکلات مردم گفت: مسوولان در بیان واقعیت ها و خدمات دستگاههای اجرایی باارائه گزارش ها با رسانه ها تعامل داشته باشند و اصحاب رسانه نیز واقعیت ها را منعکس کنند.
فرماندار دیر راه توسعه و اشتغال زایی در شهرستان را وجود سرمایه گذاری بخش خصوصی خواند و افزود: مسوولان با برنامه ریزی مناسب و تلاش مضاعف برای رونق اقتصاد و اشتغال زمینه حضور افراد سرمایه گذار را در این بندر فراهم کنند.
وی برضرورت تکریم ارباب رجوع، همکاری بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات لازم به مردم، تامین سوخت کشاورزان، احداث آب شیرین کن تاکید کرد.
در ادامه رییس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت احوال شهرستان معرفی شدند و از تلاش های مدیران قبلی قدردانی شد. ک/2
7207/539


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن