تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیکاری در ایجاد ناهنجاری های اجتماعی تاثیرگذار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان خمین: بیکاری در ایجاد ناهنجاری های اجتماعی تاثیرگذار است خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان خمین گفت: باید به معضل بیکاری به عنوان مهم ترین دغدغه خانواده ها و هم چنین تاثیر بیکاری با ناهنجاری های اجتماعی توجه ویژه ای شود.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ آبان ساعت 11:44



به گزارش خبرگزاری پانا، سید مهدی ساداتی در جلسه ی هم اندیشی کاریابی در شهرستان خمین اظهار داشت: تقویت فرهنگ کار و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه، نقش اساسی در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد.
وی افزود: تعامل و همفکری دستگاه های دولتی با صنعتگران و کارآفرینان برای حل مسایل و مشکلات موجود در ایجاد بسترهای لازم اشتغال، علاوه بر کاهش معضلات اجتماعی، در حفظ و در ارتقای سلامت روحی و روانی مردم بسیار تعیین کننده است.
فرماندار شهرستان خمین ادامه داد: هم اکنون بسترها و شرایط لازم برای سرمایه گذاری کارآفرینان و صنعتگران در این شهرستان فراهم شده است و ضروری است برای جلب سرمایه گذاران، تعاملات و همکاری بین بخشی دستگاه ها افزایش یابد.
ساداتی تصریح کرد : دولت به تنهایی قادر به ایجاد اشتغال برای همه افراد جامعه نیست و برای ایجاد اشتغال نیازمند تعامل، همکاری و حضور فعال سرمایه گذاران و کارآفرینان است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن