تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819040627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس ژاپن روز جمعه منحل می شود/توقف اجرای طرح افزایش مالیات بر مصرف


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مجلس ژاپن روز جمعه منحل می شود/توقف اجرای طرح افزایش مالیات بر مصرف پکن - ایرنا - «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن از تصمیم قطعی خود برای انحلال مجلس این کشور در روز جمعه هفته جاری - 30 آبان ماه - خبر داد.


وی همچنین یادآور شد که اجرای طرح افزایش مالیات بر مصرف را که برای ماه اکتبر سال جاری میلادی برنامه ریزی شده بود به تعویق انداخته و با برگزاری انتخاباتی
زود هنگام، نظرات مردم را در این خصوص جویا می شود.
تصمیم آبه برای به تعویق انداختن طرح افزایش مالیات پس از آن اتخاذ شد که نگرانی ها در ژاپن در خصوص تاثیر منفی این طرح بر اقتصاد این کشور بروز کرد.
نخست وزیر ژاپن همچنین تصریح کرد که طرح یاد شده تا یک سال و نیم دیگر یعنی تا آوریل سال 2017 اجرا نمی شود.
بر اساس قانونی که در سال 2012 در ژاپن وضع شد، قرار بود در صورتی که شرایط اقتصادی اجازه دهد مالیات بر مصرف در این کشور از هشت درصد کنونی به 10 درصد در ماه اکتبر افزایش یابد.
داده های تولید ناخالص داخلی ژاپن در سه ماهه ژوییه تا سپتامبر سال جاری که روز دوشنبه منتشر شد حاکی است که اقتصاد این کشور برای دو دوره سه ماهه متوالی، کوچکتر شده است.
تمامی شواهد گواه آن است که اقتصاد سوم جهان در رکودی شدید فرو رفته و نخست وزیر "شینزو آبه" در تلاش است با اطمینان از حضور خود در قدرت، روح تازه ای به اقتصاد ژاپن بدمد.
بر اساس ارقامی که روز گذشته اعلام شد، اقتصاد ژاپن از ماه جولای تا سپتامبر، افتی چهار درصدی را تجربه کرده و به گفته دولت، اقتصاد ژاپن سالانه از افتی 1.6درصدی رنج برده است و این کاملاً در تضاد با پییش بینی اقتصاد دانان مبنی بر رشد 2 درصدی در سال بوده است.
رکود اقتصادی برای دومین فصل متوالی در ژاپن روی می دهد و در بهار امسال هم میزان رشد اقتصادی کمتر از پیش بینی های قبلی بود و تنها 1.8 درصد گزارش شد.
آساق ** 1597 **1613


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن