تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815566529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منافقین در مسیر همکاری با داعش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: منافقین در مسیر همکاری با داعش تهران- ایرنا- رییس هیات سیاسی جریان انتفاضه شعبانیه عراق گفت: اطلاعات موجود نشان می دهد، گروهک تروریستی منافقین، اطلاعات و نقشه های مناطقی از عراق را در اختیار داعش قرار داده است.


به گزارش ایرنا از بنیاد هابیلیان، « ابوالفقار الشمری» از وجود برنامه ای برای شکایت جریان انتفاضه شعبانیه از منافقین به دلیل نقش این گروهک در سرکوب مردم عراق در سال 1372 خبر داد.
وی افزود: کاملا روشن است که منافقین یکی از سرنخ های اصلی تروریسم در عراق هستند، علاوه برآن تاریخ سیاه و خونین این گروه در سرکوب انتفاضه مردم عراق در سال 1372 را نباید فراموش کرد.
این فعال سیاسی عراقی در تبیین نقش منافقین در قلع و قمع حوادث سال 1372 ادامه داد: منافقین پس از شکست نیروهای بعثی در کویت، اقدام به سرکوب انقلابیون عراقی کردند. این گروهک از شیوه های سرکوبگرانه برای ارعاب مردم استفاده کرد و پس از آن نیز روش های تروریستی خود را برای فشار بر دولت عراق برای ادامه حضور خود در کشور به کار گرفت.
الشمری با اشاره به وجود اطلاعاتی که نشان می دهد، منافقین اطلاعات و نقشه های مناطقی از عراق را در اختیار داعش قرار داده اند، خواستار گنجانده شدن مجدد نام این گروهک در فهرست گروه های تروریستی بین المللی شد.
اجتمام**1880**1436


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن