تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819213450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار شریف: دشمن از تهاجم نظامی به ایران ناامید شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار شریف: دشمن از تهاجم نظامی به ایران ناامید شده است همدان- ایرنا- مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توانمندی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف دشمنان نظام را از تهاجم به این کشور مایوس و نا امید کرده است.


به گزارش ایرنا، سردار "رمضان شریف" روز سه شنبه در نخستین همایش بسیج و رسانه در استان همدان افزود: علت یاس و ناامیدی دشمن از حمله نظامی به ایران، پتانسیل عظیم معنوی تحت عنوان خون شهید، دلبستگی به نظام و ولایت، داشتن تجربه گرانبهای هشت سال دفاع مقدس و وجود بی شمار رزمندگان و نیروهای ولایتمدار در این کشور است.
وی اضافه کرد: امروز شاهدیم که دشمنان این نظام گزینه های دیگری را در مقابله با ما پیش گرفتند و تمامی قدرتها جمع شدند برای مذاکره با ایران، که در واقع آنها نه از موضع قدرت بلکه از موضع ضعف بر سر میز مذاکره با ایران نشستند.
وی گفت: آنها به این موضوع پی بردند که ایران کشوری قدرتمند دارای مردمی قوی و رهبری شجاع و با برنامه است.
سردار شریف در این رابطه اضافه کرد: قدرت کلام رهبری انقلاب در خنثی سازی توطئه های دشمنان به قدری نافذ است که خانم "رایس" وزیر پیشین امور خارجه آمریکا اعتراف می کند که رهبری فرزانه انقلاب تمامی ترفندهایی که آنان شش ماه برای طراحی و اجرای آن برنامه ریزی می کنند را در یک سخنرانی یک ساعته نقش بر آب می کنند.
وی به تحلیل علل و عوامل و ریشه اصلی دشمنی استکبار با گفتمان اسلام پرداخت و خاطرنشان کرد: ظهور گفتمان جدید تحت عنوان گفتمان ولایت در برابر گفتمان های لیبرال دموکراسی و کمونیست که تا پیش از انقلاب 57 جهان را به دو بلوک مساوی تقسیم کرده بودند برای دولتمردان آمریکا و شوروی سابق قابل پذیرش نبود.
وی گفت: تسخیر کشورها توسط این دو گفتمان تا حدی پیش رفت که مردمان یک کشور که دارای نژاد ، جغرافیا و ملیت واحدی بودند به دو قسمت تقسیم شده که برای نمونه می توان کشور آلمان را که به غربی و شرقی تقسیم شد مثال زد.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی الهام گرفته از قرآن و وحی الهی بود نفوذ عمیق بر جوامع اسلامی و دل انسان های آزاده جهان گذاشت و این امر منجر به رویارویی دو گفتمان منحرف لیبرال دموکراسی و کمونیست با آن شد.
مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران افزود: دشمنان از هر دسیسه و حربه ای از جمله حمله نظامی، کودتا و تحریم بی سابقه اقتصادی برای جلوگیری از نشر و انعکاس صدای انقلاب در جهان استفاده کرده ولی ناموفق شدند.
سردار شریف بیان کرد: پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس، افقی که بنیانگذار جمهوری اسلامی در زمینه آزادی لبنان، عراق و افغانستان ترسیم کرده بود را نمایان ساخت.
وی افزود: همانگونه که گفتمان کمونیست افول کرد گفتمان لیبرال دموکراسی نیز با توجه به سست شدن بنیان خانواده و افزایش تنش در جوامع غربی به زودی افول خواهد کرد.
وی گفت: یکی از امتیازهای منحصر به فرد انقلاب اسلامی جغرافیای وسیع مخاطب در جامعه اسلامی و میلیون ها انسان آزاده و خسته از فرهنگ غربی است که آماده پذیرش پیام انقلاب هستند.
مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران افزود: شاید رسانه های داخلی قابل قیاس با امپراطوری رسانه ای که دارای تجربه، تجهیزات و آرشیو اطلاعات و اخبار بالایی هستند نباشند ولی بعلت غنی نبودن پیام گفتمان های غربی رسانه های دشمن تنها توان موج آفرینی آن هم برای زمان محدود را دارند.
سردار شریف تاکید کرد: افراد فعال در حوزه فرهنگ و رسانه باید از دو ویژگی منحصر به فرد غنی بودن محتوا و پیام گفتمان انقلاب و نامحدود بودن مرزهای جغرافیایی برای انعکاس این گفتمان بهترین بهره را ببرند.
وی گفت: سیاست ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون ایجاد وحدت و همدلی بین امت های اسلامی و جلوگیری از جنگ و خونریزی در جغرافیای جهان اسلام است و امام راحل برای تقویت این اتحاد روزی را به نام قدس نامگذاری کرده و با تعطیل کردن سفارت رژیم صهیونیستی سفارت فلسطین را در ایران بازگشایی کردند.
مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران افزود: نگاه رهبری به کشورهای پیرامونی از سر رافت و عطوفت است تا آنها به اشتباه خود پی برده و تمام توان و انرژی خود را برای تقابل با صهیونیزم بسیج کنند.
وی تصریح کرد: تمامی سلاح های در اختیار گروهک داعش از سوی رژیم جعلی و آمریکا تامین می شود و همین کشورها نفت دزدی را از این گروهک خریداری و از رسانه های خود برای پشتیبانی این گروهک تروریستی استفاده کرده و در مقابل مدعی تشکیل ائتلاف برای مقابله با داعش هستند.
سردار شریف تاکید کرد: دشمنان از فضای رسانه ای استفاده های نادرستی کرده به گونه ای که شبکه های زیادی برای سست کردن اعتقادات دینی و انتقال پیام های مخرب راه اندازی شده است.
وی علت افزایش طلاق، افزایش سن ازدواج و بیشتر معضلات اجتماعی را استفاده نامطلوب از فضای مجازی دانست و اظهار کرد: دشمنان با قدرن سخت و نرم رسانه ای در قالب تهاجم فرهنگی وارد میدان نبرد شدند بنابراین رسانه ها باید با آگاهی بخشی و افشای ترفندهای دشمن جامعه را واکسینه کنند.
7525/2624


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن