تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میانگین پرداخت هزینه های درمانی و بیمارستانی فرهنگیان درکمتر از 30 روز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل تعاون و پشتیبانی خبر داد: میانگین پرداخت هزینه های درمانی و بیمارستانی فرهنگیان درکمتر از 30 روز خبرگزاری پانا: مدیر کل تعاون و پشتیبانی گفت: میانگین پرداخت هزینه های درمانی و بیمارستانی فرهنگیان در سطح کشور از زمان دریافت مدارک کمتر از سی روز است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ آبان ساعت 12:58



به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، فرشید سیاری از فعالیت مثبت نمایندگی ها و شعب شرکت آتیه سازان حافظ در بیش از 720 منطقه و نواحی مختلف کشور سخن گفت و افزود: این شرکت در حال حاضر نیز نسبت به پرداخت هزینه های پزشکی بیمه شدگانی که به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه نموده اند اقدام می کند. وی با اشاره به فعالیت کمیته مشترک نظارت و پیگیری روند انجام امور بیمه ا ی فرهنگیان در استان های کشور گفت: پرداخت هزینه های درمانی و بیمارستانی بیمه شدگان فرهنگی در سطح کشور از زمان دریافت مدارک به طور میانگین 27 روز است و تلاش بر این است تا این پرداخت ها در اسرع وقت صورت گیرد. مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش میزان هولوگرام های دریافتی اداره ها ی آموزش و پرورش مناطق مختلف کشور را کافی دانست و تاکید کرد در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد و در صورت تعویض دفترچه بیمه بلافاصله هولوگرام جدید در اختیار بیمه شدگان قرار می گیرد. سیاری ادامه داد: بیش از 8 هزار مرجع درمانی سرپایی و بستری طرف قرارداد با شرکت آتیه سازان حافظ در حال ارائه خدمات به بیمه شدگان فرهنگی بوده و به منظور ارائه هر چه بهتر این خدمات 28 استان کشور هر کدام با معرفی یک بیمارستان منتخب مشغول ارائه خدمات بیمارستانی و پاراکلینیکی به صورت کاملا رایگان هستند. این مقام مسوول به درخواست فرهنگیان مبنی بر ارائه خدمات بیمه ای مطلوب طی سال آینده اشاره کرد و گفت: در صورت همراهی شرکت های بیمه، سه بسته پیشنهادی برای حمایت بیشتر از فرهنگیان شامل خدمات بیمه ای درمان همراه با بیمه حوادث، مسئولیت، آتش سوزی و سرقت، عمر و عمر مکمل خواهد بود. گفتنی است: فرهنگیان بنا به احساس نیاز خود از بسته های حمایتی بهره خواهند برد. سیاری افزود: نوع تکمیلی درمان نسبت به طلایی متفاوت بوده و هزینه های دارو و ویزیت را در بر نمی گیرد. وی بسته پیشنهادی سوم را شامل خدمات بیمه ای نوع اول و دوم معرفی و خاطر نشان کرد: پرداخت خسارت های بیمه تکمیلی درمان سقف دار و برخوردار از محدودیت خواهد بود. مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، برنامه ریزی به منظور ارتقای سطح معیشت و امور رفاهی و درمانی فرهنگیان را از سیاست های ابلاغی دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: در همین راستا گردهمایی روسای اداره های تعاون و امور رفاهی استان ها و مدیران عامل منتخب مراکز آموزشی و رفاهی استان ها 28 و 29 آبان ماه جاری در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن