تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813417820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن حمایت از بیمار های کلیوی 50 درصد هزینه ی پیوند کلیه ی فرهنگیان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر : انجمن حمایت از بیمار های کلیوی 50 درصد هزینه ی پیوند کلیه ی فرهنگیان خبرگزاری پانا : مدیر کل آموزش و پرورش در جلسه ی امضای تفاهم نامه آموزش و پرورش استان با انجمن حمایت از بیماری های کلیوی بیان کرد : انجمن حمایت از بیماری های کلیوی 50 درصد هزینه ی پیوند کلیه ی فرهنگیان را پرداخت می کند .
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۲ آبان ساعت 15:29



به گزارش خبرگزاری پانا ، اصغر حصیری در جلسه ی امضای تفاهم نامه آموزش و پرورش استان بوشهر با انجمن حمایت از بیماری های کلیوی ، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که بیمار به جز رنج بیماری مشکل دیگری نباید داشته باشد گفت :امسال مزین به به سال جهاد اقتصادی است و مجموعه ی آموزش و پرورش استان بوشهر مدیریت جهادی را نصب العین خود قرار داده است.

حصیری افزود : دولت تدبیر و امید اولویت خود را در حوزه ی سلامت گذاشته است ودر این راستا می کوشیم تا همکاران در بحث سلامت و درمان دغدغه ی کمتری داشته باشند. 
وی ادامه داد: امضای تفاهم نامه با انجمن حمایت از بیمار های کلیوی  در این راستا صورت می گیرد.

حصیری معلمی را از مشاغل سخت بیان کرد و تأکید کرد : معلمانی که دچار بیماری های کلیوی هستند در اولویت انجمن حمایت از بیماری های کلیوی قرار می گیرند.

در این دیدار عباسی رییس انجمن حمایت از بیمار های کلیوی شرحی از فالیت های انجمن ارائه کرد. وی همچنین از حضور دوره ای  پزشکان متخصص در مدارس استان خبر داد .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن