تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819642024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت 55 کلاس درس در استان بوشهر توسط بنياد برکت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۵۹ب.ظ)
ساخت 55 کلاس درس در استان بوشهر توسط بنياد برکت مديرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر گفت: بنياد برکت تاکنون 55 کلاس درس درقالب 15 باب مدرسه در استان بوشهر ساخته و تحويل آموزش و پرورش داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مرادي، مديرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر گفت: اين مدارس با زيربناي 5700 متر مربع و با اعتبار 38 ميليارد و 380 ميليون ريال در مناطق حاشيه‌اي و محروم شهرها و روستاهاي دورافتاده استان بوشهر احداث شده است.
مرادي اضافه کرد: هم اکنون نيز يک مدرسه با هشت کلاس با زير بناي 530 مترمربع و با اعتبار 4 ميليارد و 500 ميليون ريال از سوي بنياد برکت در اين استان در حال احداث است.
وي افزود: اين مدرسه داراي هشت کلاس درس و داراي 30 درصد پيشرفت فيزيکي است.
مرادي خاطرنشان کرد: در هفته جاري عمليات اجرايي 33 کلاس درس در قالب چهار پروژه آموزشي با زيربناي 100 متر مربع از سوي بنياد برکت دراستان بوشهر آغاز مي‌شود.
وي افزود: براي احداث اين پروژه‌هاي آموزشي 58 ميليارد و 390 ميليون ريال اعتبار توسط بنياد برکت تخصيص يافته است.
مرادي يادآور شد: اين پروژه‌هاي آموزشي شامل 13 کلاس در بوشهر، 13 کلاس درس در چغادک، شش کلاس درس درروستاهاي «خون» دشتستان و سه کلاس درس نيز در روستاي سهمو عسلويه احداث مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن